(16-03-2023, 10:05)maciej1486 napisał(a): Czyli urządzenie na stacji do ustawiania lamp jest niepotrzebne. Kolega wie lepiej ;)
Urządzenie na stacji pokazuje ustawienie na stacji tylko i wyłącznie (warunki kontrolowane, pokrętło korekcji powinno być na 0 bo raczej załadowanym samochodem nikt nie jedzie na przegląd, poziomo, jednoznacznie, stała odległość od pryzmatu). Na drodze niestety jest mnóstwo oślepiających pojazdów i najczęściej są to żarówki LED i inne lampy full LED o znacznie większym natężeniu światła niż halogen (wiem, zwykły świeci jak ogarek przy LEDzie). Fabryczne sprawne xenony tak nie oślepiają.
Popatrz na zdjęcia i porównaj wysokość świecenia jednych i drugich lamp. Albo są zrobione z różną korekcją ustawienia świateł albo jedno pustym a drugie załadowanym samochodem (to z LEDami). O ile do normalnych xenonów jest wymagane samo poziomowanie (brak pokrętła w kabinie) to zwykłe lampy mają ręczny korektor ustawienia.