wymiana gruszki pompka
Chłopie, jak silnik pracuje prawidłowo, w układzie nie ma "lewego" powietrza to olej to. U mnie jak wymieniam filtr to gruchą nie napompuję paliwa. Widocznie zaworek nie trzyma. Zresztą, pompowanie tą gruchą paliwa która jest w takim miejscu należy do hardkoru. Ja tam robię w ten sposób, że po wymianie filtra odkręcam zaworek na filtrze, do wlewu paliwa wkładam wąż od kompresora uszczelniony szmatą, podaję ciśnienie do baku i jak zaczyna lecieć paliwo, zakręcam zaworek na filtrze. Szybko, lekko i przyjemnie. Zamiast pitolenia z tą gruchą.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-11-2019, 20:52 przez Lepus.)
Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Pełna zgoda. Gruszka ewentualnie jest potrzebna tylko przy wymianie filtra. Później więcej przeszkadza niż pomaga. Pamiętam jak miałem SC II z tym silnikiem to ponad rok jeździłem bez gruszki. Jak układ jest szczelny to nie ma mowy o cofaniu się paliwa. A wyrzuciłem ją jak syf ze zbiornika zatkał zaworek w gruszce i zablokowało to przepływ paliwa. Oczywiście później po rozebraniu jej na czynniki pierwsze i oczyszczeniu założyłem ją z powrotem bo lubię gdy w samochodzie wszystko jest tak jak wyszło z fabryki.
(17-11-2019, 06:33)tadek2241 napisał(a): Witam dziękuję wszystkim za pomoc i zamykam temat. U mnie wystarczyło solidne wymycie wnętrza gruszki benzyną. Nie chciał byś widzieć, co wyleciało...
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości