Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

wymiana gruszki pompka


tadek2241
Zarejestrowani

op Witam założyłem gruszka nowa i między gruszka zaworek zwrotny noi d.... a dalej gruszka nie twardnie je podczas pompowania można pompowac do usranej śmierci i nic macie jakiś pomysł co to może być

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Pytanie, silnik pracuje prawidłowo?

Odpowiedz
tadek2241
Zarejestrowani

op Tak

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

No to przynajmniej to jest pozytyw. Może wrzuć zdjęcie połączeń filtra paliwa i przewodów przy silniku. Może tam jest jakaś nieprawidłowość.

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Gruszke założyłeś prawidłowo? Tzn w dobra stronę?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
tadek2241
Zarejestrowani

op Gruszka prawidłowo sprawdzałem 10 razy przed montażem

Odpowiedz
Lepus
Zarejestrowani

Chłopie, jak silnik pracuje prawidłowo, w układzie nie ma "lewego" powietrza to olej to. U mnie jak wymieniam filtr to gruchą nie napompuję paliwa. Widocznie zaworek nie trzyma. Zresztą, pompowanie tą gruchą paliwa która jest w takim miejscu należy do hardkoru. Ja tam robię w ten sposób, że po wymianie filtra odkręcam zaworek na filtrze, do wlewu paliwa wkładam wąż od kompresora uszczelniony szmatą, podaję ciśnienie do baku i jak zaczyna lecieć paliwo, zakręcam zaworek na filtrze. Szybko, lekko i przyjemnie. Zamiast pitolenia z tą gruchą.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-11-2019, 20:52 przez Lepus.)

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Lepus za ten post post:
  • andrzejwa, tadek2241
andrzejwa
Zarejestrowani

Pełna zgoda. Gruszka ewentualnie jest potrzebna tylko przy wymianie filtra. Później więcej przeszkadza niż pomaga. Pamiętam jak miałem SC II z tym silnikiem to ponad rok jeździłem bez gruszki. Jak układ jest szczelny to nie ma mowy o cofaniu się paliwa. A wyrzuciłem ją jak syf ze zbiornika zatkał zaworek w gruszce i zablokowało to przepływ paliwa. Oczywiście później po rozebraniu jej na czynniki pierwsze i oczyszczeniu założyłem ją z powrotem bo lubię gdy w samochodzie wszystko jest tak jak wyszło z fabryki.

Odpowiedz
tadek2241
Zarejestrowani

op Witam dziękuję wszystkim za pomoc i zamykam temat.
A na koniec jakby ktoś miał coś takiego jak ja i naprawił by problem niech napisze.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Online
(17-11-2019, 06:33)tadek2241 napisał(a): Witam dziękuję wszystkim za pomoc i zamykam temat.
A na koniec jakby ktoś miał coś takiego jak ja i naprawił by problem niech napisze.

U mnie wystarczyło solidne wymycie wnętrza gruszki benzyną.
Nie chciał byś widzieć, co wyleciało...

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

9 gości