bibas
37
0
0
2
SC I ph II
2002
1.9 dCi 102KM, 2000-2003
Sanok
bibas
Zarejestrowani
— 19-05-2018, 17:30
op
witam. przed chwilą wypiął mi się wężyk między vacum a servem przez przypadek próbując ściągnąć inny wężyk pod spodem i nagle brak tz twardy hamulec się zrobił. dodatkowo gdy zapaliłem auto potem coś strzeliło jakby w vacum. zapowietrzyło się po prostu czy coś w vacum walnęło? dzięki pozdrawiam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-05-2018, 17:30 przez bibas.)
•
filozof
5,213
19
1625
1,926
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 21-05-2018, 20:41
Ten układ jest dosyć prosty. Serwo nie ma się jak zapowietrzyć. Generalnie z jednej strony jest ciśnienie atmosferyczne, a z drugiej podciśnienie z silnika. Jeśli coś faktycznie walnęło w środku i pedał jest jej twardy, to obstawiam membranę w serwo... Ale przyjrzyj się mu, może coś wyskoczyło.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
sportway
1,627
331
120
INNY
2018
INNY
Był SportWay 1.8
Wężyk od vacum możesz sobie zakładać/ściągać jak Ci się podoba. Nic nie miało prawa się stać, ale w przypadku szczeniaków wszystko jest możliwe. Nawet jeżeli rano Ci nie odpali a wieczorem pracował idealnie ;)
•
bibas
37
0
0
2
SC I ph II
2002
1.9 dCi 102KM, 2000-2003
Sanok
bibas
Zarejestrowani
— 22-05-2018, 08:04
op
(22-05-2018, 07:43)sportway napisał(a): Wężyk od vacum możesz sobie zakładać/ściągać jak Ci się podoba. Nic nie miało prawa się stać, ale w przypadku szczeniaków wszystko jest możliwe. Nawet jeżeli rano Ci nie odpali a wieczorem pracował idealnie ;)
dodam że zaczął silnik mulić i z vacum coś sikło olejem z pod śruby mocującej. ?
•
filozof
5,213
19
1625
1,926
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 27-05-2018, 08:06
Może uszczelniacze pompy hamulcowej, a ten olej to płyn hamulcowy? Nie ubywa Ci go?
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
haszczurur
2,443
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
W pompie vacum jest otwór z metalowym sitkiem służący do dopływu oleju, mogło zatkać się to sitko. Druga opcja to, że było słabe ciśnienie oleju i pompa vacum zatarła się. Pompa przykręcana jest na 3 śruby odkręć, umyj może da się ją uratować.
•
filozof
5,213
19
1625
1,926
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 27-05-2018, 09:27
Czegoś nie rozumiem... Pompa to ta okrągła pucha pod pompą hamulcową? Czy jest coś jeszcze?
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
ko-ma
9,673
28
1668
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 27-05-2018, 09:32
(27-05-2018, 09:27)filozof napisał(a): Czegoś nie rozumiem... Pompa to ta okrągła pucha pod pompą hamulcową? Czy jest coś jeszcze?
Pod pompą hamulcową to masz serwo pompy hamulcowej.
Sam pisałeś o zasadzie działania wspomagania pompy - podciśnieniowo. W dieslu podciśnienie wytwarza dodatkowa, mechaniczna pompa napędzana od silnika.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-05-2018, 09:32 przez ko-ma.)
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
filozof
5,213
19
1625
1,926
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 27-05-2018, 09:34
O patrz Pan Nie zauważyłem, że to o dieslu mowa.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
bibas
37
0
0
2
SC I ph II
2002
1.9 dCi 102KM, 2000-2003
Sanok
bibas
Zarejestrowani
— 27-05-2018, 15:59
op
problem rozwiązany . urwane były te 2 kliny co zachodzą na wałek rozrządu i nie miało się jak kręcić bo nie zazębiało.
•
|