op
Witam mam problem z moim sceniciem II 1.9dci 120 km otóż miałem planowaną głowicę wymiana gumek popychaczy sprawdzenie szczelności przed wczoraj go odebrałem niby wsio ok tylko mechanik wspominał iż trzeba wymienić koło pasowe to z gumą bo chałasuje dziś jadąc z pracy 30 km auto nie mialo mocy coś obcierało gdy przyjechałem do domu to z rury i spod maski leciał niebieskawy dym.Teraz nie mogę go odpalić pali bezpiecznik na akumulatorze.Przed wymiana uszczelki wsio grało turbina nie chałasowała
scenic II 1.9 dci nie można odpalić
Podejrzewam że mechanik się nie popisał i coś przy składaniu mu poszło nie tak. Reklamuj czym prędzej !
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
Tymbardziej nadaje sie do reklamacji.
Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
Na lawetę i wracaj do mechanika. Ewidentnie coś źle poszło. Bezpiecznik przepala się bo rozrusznik jest zbyt mocno obciążony, więc też uważam, że coś się zatarło
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Kiedys jeszcze jak na warsztacie pracowalem przyprowadzil facet auto - Mazda to chyba byla jakas... Byl na zmiane uszczelki pod glowica i uszczelnieniu glowicy u kogos i wlasnie podobny efekt koncowy mial... Nie dawal na reklamacje juz do tego co robil tylko My robilismy. Po zdjeciu glowicy okazalo sie ze tam dal uszczelke pod glowica i posmarowal ją silikonem w okolicach kanalu olejowego cisnieniowego. Wciagnelo silikon do srodka i zapchalo kanal olejowy w glowicy. Efekt, zatarty walek rozrzadu i uszkodzone powierzchnie obrotu walka w glowicy... Facet szukal drugiej glowicy i wtedy dorabial gdzies uszczelke cala metalowa wielowarstwowa taka. Druga glowica juz nie miala swojego wymiaru chyba. Zrobilismy i bylo juz ok wszystko.
(19-09-2017, 12:36)kozlarek napisał(a): mechanik wspominał iż trzeba wymienić koło pasowe to z gumą bo chałasuje dziś jadąc z pracy 30 km auto nie mialo mocy coś obcierałoSprawdź teraz, czy w okolicy paska nie ma poprzyklejanych kawałków gumy. Właśnie robiłem Scenica po rozklejeniu koła pasowego- przestawia się rozrząd, bo nie ma klinów. Zawory mogły zderzyć się z tłokiem i rozrusznik na ma siły przerzucić.
op
(19-09-2017, 13:43)Warmiak napisał(a): Sprawdź teraz, czy w okolicy paska nie ma poprzyklejanych kawałków gumy. Właśnie robiłem Scenica po rozklejeniu koła pasowego- przestawia się rozrząd, bo nie ma klinów. Zawory mogły zderzyć się z tłokiem i rozrusznik na ma siły przerzucić. co to znaczy dla mnie (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-09-2017, 14:05 przez kozlarek.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości