Sądzę że najlepiej na zasadzie rękojmi i niezgodności z umową ?
[/quote]
Skąd wiesz?
sączy się olej w okolicach odmy, coś "mokro"... w Renault Scenic
aha - zawór odmy z allegro - nie działa idzie do reklamacji.
Sądzę że najlepiej na zasadzie rękojmi i niezgodności z umową ? [/quote] Skąd wiesz?
Przy zasysaniu powietrza z jednej strony powinna zamykać się membrana.
Ssanie w obydwie strony jest takie samo - nie ma żadnego oporu. Po zainstalowaniu - ciekł olej. Poza tym obudowa jest jakby rozszczelniona. Nie wiem czy go rozbierać żeby potem nie było że uszkodziłem przy rozbieraniu.
Również próbowałem paszczowo sprawdzić zawór odmy. I podobnie jak u Ciebie otwarty cały czas. Ale pomyśl, czy ssasz z taką samą mocą co turbosprężarka? Przecież on się zamknie, jak mocniej depniesz pedał gazu i turbo wytworzy większe podciśnienie w tym zaworze. Tak ja to rozumiem.
Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 7047D przy użyciu Tapatalka (08-10-2016, 18:27)andyroman napisał(a): Ale pomyśl, czy ssasz z taką samą mocą co turbosprężarka?nie da się tego tak sprawdzić (08-10-2016, 18:27)andyroman napisał(a): jak mocniej depniesz pedał gazu i turbo wytworzy większe podciśnienie w tym zaworze. Tak ja to rozumiem.i właśnie tak jest (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-10-2016, 18:31 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Nie wiem czy mam mocniejsze pluca czy jak, ale ja dalem "paszczą" rade sprawdzic dzialanie tego zaworu. Swoj wymianialem profilaktycznie. Stary w razie co lezy sobie na polce, jest caly i sprawny. Zalozylem nowy, oryginalny zeby nie miec problemow, bo wbrew pozorom to dosc wazny zawor jest w naszych autach..
Zamontowany powinien byc poprawnie, tą niższą rurką w strone turbiny. Tą wyższą rurką z boku do odmy. (08-10-2016, 19:10)A2-eR11 napisał(a): Nie wiem czy mam mocniejsze pluca czy jak, ale ja dalem "paszczą" rade sprawdzic dzialanie tego zaworu. Swoj wymianialem profilaktycznie. Stary w razie co lezy sobie na polce, jest caly i sprawny. Zalozylem nowy, oryginalny zeby nie miec problemow, bo wbrew pozorom to dosc wazny zawor jest w naszych autach.. Też tak mi się wydaje ze powinno sprawdzić sie to "paszczą" ;) . Zawór ma być otwarty (chyba) tylko na wolnych obrotach - a to nie jest zbyt duże cisnienie Zamontowany był poprawnie. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-10-2016, 12:37 przez pawelli.) (09-10-2016, 12:37)pawelli napisał(a): Też tak mi się wydaje ze powinno sprawdzić sie to "paszczą" ;)dobrze że tylko Ci się wydaje
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości