sączy się olej w okolicach odmy, coś "mokro"... w Renault Scenic
Zaznaczę że sam czyscilem odme i nie dałem rady jej wyczyścić, a mechanik wyczyscil i przestał brać olej
Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają...
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (31-08-2016, 17:33)Mati napisał(a): Zaznaczę że sam czyściłem odmę i nie dałem rady jej wyczyścić, a mechanik wyczyścił i przestał brać olejAle była niedrożna? Ja swoją przedmuchiwałem w każdy otwór i powietrze leciało w każdym pozostałym. Po zatkaniu kolejno każdego wlotu powietrze leciało w pozostałych otartych więc moja chyba była drożna? Tym bardziej że po wyjęciu jej nie wyleciał z niej olej.Mam nadzieję że na tym zakończy się przygoda z ginięciem oleju (Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-08-2016, 17:45 przez KulusioWy.)
Teoretycznie była drozna, przelewalem przez nią. Ale kanaliki były zapchane, dopiero mi umyli ultradzwiekowo
Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają...
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
widocznie tak musi być taka konstrukcja
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Bo jak juz zgaszony to sprezyna go odija do pozycji "0" czyli max otwarta przepustnica. Tylko ze ta przepustnica/gaszak nie jest typowa klapa zero jedynkowa (otwarte ma max i zamkniete na max) Ta przepustnica normalnie po prostu dawkuje powietrze do silnika, Wielkosc otwarcia sterowana elektronicznie. Do zgaszenia zamyka sie w 100% wspomagajac zgaszenie silnika. Przy samym odcieciu paliwa do zgaszenia telepaloby silnikiem mocno, a jak jest odcinane powietrze i paliwo to ladnie i rowno sie gasi silniczek.
Witam serdecznie kolegów czytam ten post od samego początku i jestem mile zaskoczony wiedzą szanownych kolegów wielki pozytyw kiedyś gdy już będę stary i nie będę mógł pogrzebać w swoim szczeniaczku usiądę w bujanym fotelu przy ulubiony trunku i i opowiem wnuczkom jak w prosty sposób można pozyskać wiedzę.
Obecny stan dużo olej w okolicach przepustnicy i okolicach, zauważalny ubytek oleju. W środku tygodnia zabieram się do roboty: 1. Sprawdzam drożność wężyka odmy, stan wężyków 2. Kupuję odmę i zaworek ( nie wymieniany od nowości stan licznika około 200 tys. po drodze miałem wymianę silnika przekręcona panewka, silnik kupiony używany) 3. I zabieram się do roboty. Nie wspomnę ile czasu mi zajmie czyszczenie całego syfu przy przepustnicy i okolicach 4.Wymiana filtra oleju, olej, filtr powietrza, i filtr paliwa ( to już mam). Olej , filtr, i filtr powietrza już wymieniałem, gorzej z filtrem paliwa, komunikat na desce CHECK FUEL FILTR co by to nie oznaczało wymieniam i już należy się mojemu szczeniakowi W miarę możliwości będę robił fotki podzielę się z kolegami. Pozdrawiam Gumiś PS w weekend wymieniłem końcówki drążków (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-09-2016, 19:14 przez pio555.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
6 gości