Jednak poci sie nowy zawor odmy. Odkrecilem rure plastikowa co idzie do ic. Znajdowaly sie nie wielkie ilosci oleju.
Rura odkrecona zaraz przy zgaszaku
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-03-2016, 21:28 przez SebaScenic.)
sączy się olej w okolicach odmy, coś "mokro"... w Renault Scenic
Dzisiaj przepchałem drutem az wszedl bardzo daleko az sie zaokraglil i mokry w oleju. Powrot z odmy do misy.
Jednak poci sie nowy zawor odmy. Odkrecilem rure plastikowa co idzie do ic. Znajdowaly sie nie wielkie ilosci oleju. Rura odkrecona zaraz przy zgaszaku (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-03-2016, 21:28 przez SebaScenic.) (19-03-2016, 21:27)SebaScenic napisał(a): przepchałem drutem az wszedl bardzo daleko az sie zaokraglil i mokry w oleju. Powrot z odmy do misy.ok (19-03-2016, 21:27)SebaScenic napisał(a): Jednak poci sie nowy zawor odmy.mi również delikatnie się poci tak jakby za zaworem w stronę turbo (19-03-2016, 21:27)SebaScenic napisał(a): Odkrecilem rure plastikowa co idzie do ic. Znajdowaly sie nie wielkie ilosci oleju.może tak być, jakaś tłusta od oleju (19-03-2016, 21:27)SebaScenic napisał(a): Rura odkrecona zaraz przy zgaszakuu mnie raz na jakiś czas zgarnę krople oleju właśnie z pod gaszaka, ale jak oleju mi dużo nie bierze to nic z tym nie robię
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (14-03-2016, 13:17)SebaScenic napisał(a): Co jest z gwizdaniem turbiny? Gwizdze z dolnych obrotow tak do 2tys. Przy schodzeniu obrotow tez z obrotami gwizdzeU mnie tez gwiżdże jak cholera, aż na początku po wymianie w lusterkach rozglądałem się za karetką pogotowia, a to moja turbinka .Przy schodeniu z obrotów też gwiżdze, zdania są podzielone. Jedni twierdzą że gwizdanie nie wpływa na nic, a drudzy twierdzą że to żle. Na razie jeżdżę ale będę chyba wymieniał na inną, zamulony (19-03-2016, 21:55)robii napisał(a): Na razie jeżdżę ale będę chyba wymieniał na inną, zamulonyzanim będziesz wymieniał zdiagnozuj dobrze całe auto aby było pewne że to zamulenie jest od turbinki w tym roku na zlocie czy u Bory moim pojeździsz...
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Jak wykonać poprawnie test Clipem turbo ? jest jakaś procedura ( pomijając fakt podłączenia clipa i włączenia rejestrowania) są jakieś wzorce do których można się odnieść ?
(19-03-2016, 23:09)szczeniakpl napisał(a): Jak wykonać poprawnie test Clipem turbo ? jest jakaś procedurato nie jest już odpowiedni wątek na ciągnięcie tego tematu, proponuje założyć nowy wątek w odpowiednim dziale.
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Koledzy, Koleżanki,
Jak wygląda kwestia czyszczenia odmy w 2.0 16v ? Szczerze mówiąc szukałem pod maską też tego zbiornika ze sprężyna i membraną ale nie widzę go... Możliwe że w benzynie go nie ma? Jeśli jest to muszę iść do okulisty. Jeżeli chodzi o branie oleju, trochę ubywa (wymiana 13 tys temu w sumie wlane bylo 6 litrów, ponad 5 na wymianie i później dwie niewielkie dolewki) w tej chwili na bagnecie mam ok 1/4-1/3 oczywiście pomiędzy minimum a maksimum. Sam jestem ciekawy ile może teraz tam być oleju i ile rzeczywiście jest ubytku na 1000 km. Na dniach będę wymieniał olej (teraz miałem Gulfa 5w40 i chyba przy nim zostanę) więc będę wiedział ile dokładnie będzie spuszczone. Nie zmienia to faktu że jednak ubytki są, jeżeli jest taka możliwość chcę je wyeliminować nawet dla własnego spokoju. O co mam dodatkowo poprosić ? Czyszczenie odmy i coś jeszcze? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-04-2016, 16:34 przez Peptul.)
''Jeśli wróg jest w zasięgu, ty również''
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości