czyżby obrócona panewka ?
4500?! Nie no ludzie dajcie spokój z takimi inwestycjami! 1800 zł. i masz silnik z gwarancją. Za 2200 zł. masz 130 konny na tym forum dawałem namiary i chłopak się dogadał z gościem na przekładkę. Facet z Szydłowca sprowadza SC II z Francji głównie pod kątem silników, ma warsztat, komputery itp. Przekładał mojemu szwagrowi, nagrał film z roboty, zrobił zdjęcia, zrobił pomiary wtrysków, turbiny bo szwagier taki niedowiarek. Jak przekładasz sam daje 3 miesiące gwarancji jak u niego to 6 miesięcy. Ma też człowieka od regeneracji turbin tak więc kompleksowa robota a przy obróconej panewce turbo też do roboty.
1800 silnik. Nie wiem ile robocizna ale coś musi zarobić, + regeneracja turbiny z gwarancją na 2 lata i wychodzi. Ok 4000. No i przydałoby się wymienić rozrząd, olej, filtry..może świece żarowe. Nie pamiętam ile zapłaciłem ale coś koło 4500 lub więcej.
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
jak dla mnie inwestowanie w auto warte plus minus 10tyś zł kwoty 4500zł jednorazowo w naprawę lub więcej jest nieporozumieniem.( rzekłbym chorym zjawiskiem).
ale wiadomo kto bogatemu zabroni.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Ktoś kolegę chyba do końca chce zrobić w bambuko...
(20-08-2017, 08:03)scrabi83 napisał(a): jak dla mnie inwestowanie w auto warte plus minus 10tyś zł kwoty 4500zł jednorazowo w naprawę lub więcej jest nieporozumieniem.( rzekłbym chorym zjawiskiem). Masz trochę racji scrabi ale nie do końca. W takim przypadku bogaty oddałby na złom i kupił inny. Biedniejszy wyłoży te 5 tyś i zrobi sobie silnik bo jak rozumiem wszystko inne ma ok. W moim przypadku nie miałem aż tyle gotòwki aby dołożyć na młodszy rocznik. Sprzedając stary z uszkodzonym silnikiem wziąłbym za niego groszę + gotówka na nowy. Myślę że najbidniej musiałbym wyłożyć dodatkowej gotòwki ok 11-12 tyś. + wymiana tego tamtego opłaty przerejstrowania itp. Do tego nie wiadomo co miałbym niedługo przy nim robić, bo ciężko kupić dobry egzemplarz
Koszta połowę mniejsze przy wymianie.na.drugi silnik. Bo silnik kupisz za 2kola A wymiana to.ze.400 zl
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Stary sprzedaż.na części albo złom i wymianę masz za.free Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-08-2017, 09:46 przez scrabi.)
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Rachunek bardzo uproszczony . Tanio u was w Lublinie 400 za wymianę. U mnie wołają od tysiaka (to lepaki) w gòrę
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości