czujnik wilgotności - wartość wskazania
op
Ok. Jeżdże z wyłączonym AQS i faktycznie parowanie ustąpiło. Zgasło automatycznie oznaczenie A w kółeczku z panelu klimatyzacji i ikony z listkiem lub chmurką na liczniku.
Rozumiem że jak odpalałem wcześniej auto z aktywnym AQS to w momencie wykrycia złej jakości powietrza blkował nadmuch z zew i dlatego tak parował?? Okazało się że miałem również włączony czujnik wilgotności, chociaż mimo tego że nie mam go fizycznie pod lusterkiem. Czy taka konfiguracja mogła blokować klimatyzacje jednak - widział wilgotność 127%. Zrobiłem teraz "OUT", ale za zimno żeby sprawdzić czy wstaje klimatyzacja. Mam problemy z połączeniem się z modułem od klimy - chyba przy okazji kupię inny interfejs z tym chipem który kolegga Andrzej najpisał.
op
Temat rozwiązany.
Zatarty kompresor klimatyzacji. Płukanie całego układu, wymiana kompresora, wymiana skraplacza z parownikiem i czujnik ciśnienia klimatyzacji. Klima chodzi i chłodzi. Oby jak najdłużej (12-12-2023, 13:20)andrzejwa napisał(a):(12-12-2023, 13:10)marcinGS160KM napisał(a): Czy wartość tego parametru nie blokuje działanie klimatyzacji bo wykrywa że jest za wilgotno?Nie blokuje. @ andrzejwa Masz u siebie na stałe wyłączone AQS? Lepiej to funkcjonuje bez tego ?
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V Renault Megane II 1.9 dci 120km Renault Laguna III 2.0 dci 150km VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel) Jest: Renault Scenic III 1.6 dci 130km (26-03-2024, 08:44)andrzejwa napisał(a): Wyłączyłem na stałe bo mi szyby mocno parowały w temperaturach bliskich 0 i poniżej. Teraz jest idealnie. Też tak mam. Wyłączam,dzieki ;)
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V Renault Megane II 1.9 dci 120km Renault Laguna III 2.0 dci 150km VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel) Jest: Renault Scenic III 1.6 dci 130km
op
No to znaleziony wijowajca. Ukrecona ośka konoresora. Wymiana na mowy + skraplacz + pranie całego układu.
Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości