op
Witam koledzy proszę o pomoc, chciałbym zlokalizować czujnik położenia wału korbowego silnik 1.6 16 V , chce go wyczyścić powód problemy z odpaleniem porannym. Chce od tego zacząć chyba jako laik sobie poradzę. Proszę o pomoc w lokalizacji i poradę czym go przeczyscić. Ps problem z wcześniejszych postów mianowicie nie działający podlokietnik rozwiązany poznałem jego kasy element łącznie z rozebraniem silniczka który był winowajcą . Pozdrawiam
czujnik położenia wału korbowego
czujnik jest na połączeniu skrzyni z silnikiem ,znajduje się nad wieńcem koła zamachowego ,jak znajdę fotkę to wrzucę .
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-03-2015, 15:11 przez andrzej27r.)
dostęp z góry jest jak się ma długie ręce ,ja u siebie czyściłem czujnik profilaktycznie jak miałem wyjęty akumulator z podstawą ,czujnik był tylko troszkę brudny ,wyczyściłem normalnie szmatą i środkiem do czyszczenia wnęk w samochodzie bo tylko to pod ręką było .
Podepnę się pod temat bo też czeka mnie wyjęcie czujnika i jego czyszczenie.
Czy jak odkręcę śruby mocujące (długie są?) to czujnik zwyczajnie wyjdzie przez pociągnięcie czy trzeba go np. wykręcać? Dostęp mam trochę kiepski na manewrowanie kluczem bo akurat nad skrzynią mam poprowadzone węże chłodzenia do reduktora, który siedzi za przednią lewą lampą A i jeszcze jedno? Gdzieś czytałem że czasem pomoga stuknięcie w czujnik? Czy to faktycznie prawda czy jedna z baśni mechaników?
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
w takim razie muszę to zrobić na zimnym motorze bo ciężko wsadzać łapy między gorące węże
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Co da pukniecie? Brud opadnie? Minimum to wyjecie i wyczyszczenie.
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości