op
Gdzie by mogło łapać lewe powietrze na listwie nie jest nigdzie pęknięta. Klapa jest teraz otwarta no trochę dziwne z tym podciśnieniem ale mówię no że teraz jak jest zgaszony to klapa jest otwarta całościowo. Coś taktycznie może być z tym paliwem no ale to dziwne zmienię jeszcze filtr paliwa zaraz i zobaczę co będzie ostatnio wymieniałem rok temu. No ale co może mieć rozrząd do tego skoro no odpalił z pomocą plaka i normalnie pracował no może trochę według mnie miał lekko wyższe obroty jakby na ssaniu chodził ale tak to równo pracował
Dodatkowo jeśli zassam wężykiem ustami to klapa normalnie się zamyka i trzyma te podciśnienie. Przy odpalaniu powinna się ona trochę lub całkowicie zamknąć tak? W dodatku jak odkręciłem ta przepustnice i przy podłączonym tym wężyku od podciśnienia i jak wciskałem ten grzybek co otwiera zamyka klapę i koło tego zaworu podciśnienia syczy jak wciskam pewnie to poprostu odpowietrzenie ale niemam pojęcia jak sprawdzić czy faktycznie ten zaworek podciśnienia działa
(24-11-2023, 12:47)mariusz# napisał(a): a nie łapie gdzieś lewego powietrza na listwę wtryskowa nie jest gdzieś pęknięta co z tymi podcisnieniami i klapą skoro się nie otwiera może tam jest problem lewego powietrza , bo jeżeli rozrząd okaże się być ok to prawdopodobnie problem będzie w układzie paliwowym.
Gdzie by mogło łapać lewe powietrze na listwie nie jest nigdzie pęknięta. Klapa jest teraz otwarta no trochę dziwne z tym podciśnieniem ale mówię no że teraz jak jest zgaszony to klapa jest otwarta całościowo. Coś taktycznie może być z tym paliwem no ale to dziwne zmienię jeszcze filtr paliwa zaraz i zobaczę co będzie ostatnio wymieniałem rok temu. No ale co może mieć rozrząd do tego skoro no odpalił z pomocą plaka i normalnie pracował no może trochę według mnie miał lekko wyższe obroty jakby na ssaniu chodził ale tak to równo pracował
(24-11-2023, 12:56)Eryk 22 napisał(a):(24-11-2023, 12:47)mariusz# napisał(a): a nie łapie gdzieś lewego powietrza na listwę wtryskowa nie jest gdzieś pęknięta co z tymi podcisnieniami i klapą skoro się nie otwiera może tam jest problem lewego powietrza , bo jeżeli rozrząd okaże się być ok to prawdopodobnie problem będzie w układzie paliwowym.
Gdzie by mogło łapać lewe powietrze na listwie nie jest nigdzie pęknięta. Klapa jest teraz otwarta no trochę dziwne z tym podciśnieniem ale mówię no że teraz jak jest zgaszony to klapa jest otwarta całościowo. Coś taktycznie może być z tym paliwem no ale to dziwne zmienię jeszcze filtr paliwa zaraz i zobaczę co będzie ostatnio wymieniałem rok temu. No ale co może mieć rozrząd do tego skoro no odpalił z pomocą plaka i normalnie pracował no może trochę według mnie miał lekko wyższe obroty jakby na ssaniu chodził ale tak to równo pracował
Dodatkowo jeśli zassam wężykiem ustami to klapa normalnie się zamyka i trzyma te podciśnienie. Przy odpalaniu powinna się ona trochę lub całkowicie zamknąć tak? W dodatku jak odkręciłem ta przepustnice i przy podłączonym tym wężyku od podciśnienia i jak wciskałem ten grzybek co otwiera zamyka klapę i koło tego zaworu podciśnienia syczy jak wciskam pewnie to poprostu odpowietrzenie ale niemam pojęcia jak sprawdzić czy faktycznie ten zaworek podciśnienia działa
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-11-2023, 13:03 przez Eryk 22.)