Nesfec
51
0
1
1
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Socho
Nesfec
Zarejestrowani
— 23-06-2022, 08:33
op
(23-06-2022, 08:18)marecky napisał(a): (23-06-2022, 07:52)Nesfec napisał(a): schemat elektryczny podłączenia ECU silnika Połączenia ECU silników F9Q803 i F9Q812
120 ECU
Dziękuję. Miałem te schematy już wcześniej. Niestety nie byłem w stanie odgadnąć nazw kolorów. Doszedłem, że wtyczka NO pin g4 h1 i h4 to masy, a zasilania to wtyczka MA pin M2 i wtyczka NO pin D1. Ale nie wiem jakie to są kolory.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-06-2022, 08:33 przez Nesfec.)
•
marecky
1,781
5
298
415
SC II ph I
2003
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Rzeszów / Jarosław
marecky
Zarejestrowani
— 23-06-2022, 08:34
(23-06-2022, 08:31)Nesfec napisał(a): nie byłem w stanie odgadnąć nazw kolorów Może to będzie pomocne...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-06-2022, 08:36 przez marecky.)
•
Nesfec
51
0
1
1
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Socho
Nesfec
Zarejestrowani
— 23-06-2022, 08:35
op
(23-06-2022, 08:34)marecky napisał(a): (23-06-2022, 08:31)Nesfec napisał(a): nie byłem w stanie odgadnąć nazw kolorów Może to będzie pomocne...
Super, bardzo dziękuję
•
Nesfec
51
0
1
1
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Socho
Nesfec
Zarejestrowani
— 23-06-2022, 13:32
op
No i zagwozdka... Wtyczka NO pin D1 (żółty) to jest prąd, który się pojawia po wciśnięciu START/STOP, ale wtyczka MA pin M2 (biały) mam masę na stałe...
Czy jest ktoś w stanie zweryfikować kolor biały w kostce MA (środkowa, 27 pin)? Co to powinno być?
Upssss... jest jeszcze drugi biały kabel, a dokładnie biały/orange i w nim jest napięcie po wciśnięciu rozrusznika.
Czyli jestem w czarnej d...ie. Nadal nie wiem nic. Będę musiał popatrzeć na masy
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-06-2022, 13:32 przez Nesfec.)
•
Nesfec
51
0
1
1
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Socho
Nesfec
Zarejestrowani
— 24-06-2022, 06:46
op
Heh... Nie znalazłem żadnych problemów z masą, ani na sterowniku, ani na głównych połączeniach. żadnych przerw, zgnilizny czy nadpaleń.
Już mi brakuje pomysłów. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to upalenie ECU silnika. Tym bardziej, że nie ma z nim połączenia, żaden program nie łączy się z nim. Próbowałem na 4 interfejsach. Jedynie co, to na samym początku, zaraz po awarii, kiedy go zabrałem do warsztatu, to się połączył. Znalazłem nawet wydruk od nich. Robili to na interfejsie MaxiIM. Ale od tego czasu wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa, pompę wtryskową, regulator ciśnienia paliwa i wtryskiwacze.
Załączone pliki
Miniatury
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-06-2022, 06:46 przez Nesfec.)
•
pawlosio
1,290
6
383
71
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
łódź
pawlosio
Zarejestrowani
— 24-06-2022, 07:04
Wiem że pewnie sprawdzales...Ale podczas tych wymian jakaś wtyczka może nie wpiałeś? Moze nie do konca sie wpiela?
•
Nesfec
51
0
1
1
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Socho
Nesfec
Zarejestrowani
— 24-06-2022, 07:07
op
(24-06-2022, 07:04)pawlosio napisał(a): Wiem że pewnie sprawdzales...Ale podczas tych wymian jakaś wtyczka może nie wpiałeś? Moze nie do konca sie wpiela?
Dzięki za odpowiedź. Robię to pojedynczo, odpinam, sprawdzam i zapinam, więc wydaje się to mało prawdopodobne.
•
ko-ma
9,599
28
1627
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 24-06-2022, 08:03
(24-06-2022, 06:46)Nesfec napisał(a): Heh... Nie znalazłem żadnych problemów z masą, ani na sterowniku, ani na głównych połączeniach. żadnych przerw, zgnilizny czy nadpaleń.
Już mi brakuje pomysłów. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to upalenie ECU silnika. Tym bardziej, że nie ma z nim połączenia, żaden program nie łączy się z nim. Próbowałem na 4 interfejsach. Jedynie co, to na samym początku, zaraz po awarii, kiedy go zabrałem do warsztatu, to się połączył. Znalazłem nawet wydruk od nich. Robili to na interfejsie MaxiIM. Ale od tego czasu wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa, pompę wtryskową, regulator ciśnienia paliwa i wtryskiwacze.
Treść tego wydruku sugeruje przerwanie ciągłości wiązki (uszkodzenie złącza wtyczka-gniazdo, przecięcie przewodów) wiązki silnika
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
marecky
1,781
5
298
415
SC II ph I
2003
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Rzeszów / Jarosław
marecky
Zarejestrowani
— 24-06-2022, 11:51
(24-06-2022, 06:46)Nesfec napisał(a): upalenie ECU silnika Jeśli już sprawdziłeś wszystkie połączenia (zasilanie ECU) to sprawdź jeszcze zasilanie ale w samym ECU tzn. połączenia na płytce elektroniki (o ile jest dostęp do ścieżek). Jeśli nie to pomoże to raczej sugeruję problem z Immo...
•
Gieno555
937
-1
99
136
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Tarnów
Gieno555
Zarejestrowani
— 24-06-2022, 12:02
A sprawdzałeś czy jak auto kręci rozrusznikiem to jest wtrysk paliwa?
•
|