fannadil
556
1
70
234
SC II ph I
2006
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Warszawa
fannadil
Zarejestrowani
— 30-03-2018, 12:42
op
Po odpaleniu na zimnym silniku czuć zapach paliwa ale tylko na zewnątrz auta, jak jest nagrzany i później odpalam jest ok. Gdzie szukać problemu?
Oprócz tego w zasadzie nic się nie dzieje.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-03-2018, 12:42 przez fannadil.)
•
polaq
2,312
18
635
48
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
polaq
Zarejestrowani
— 30-03-2018, 15:33
Troche przelewa na zimnym silniku (kiedyś to się ssaniem nazywało) stąd zapach PB. To chyba normalne w kilkunastoletnim aucie.
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 31-03-2018, 13:05
Chyba jednak warto poświęcić nieco czasu i sprawdzić szczelność układu, np. czy na zimnym silniku nie puszcza gdzieś złącze przewodów paliwowych.
Po co ryzykować pożarem...
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to ko-ma for this post
• fannadil
fannadil
556
1
70
234
SC II ph I
2006
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Warszawa
fannadil
Zarejestrowani
— 05-06-2018, 10:11
op
w sumie problem ciągle występuje zaraz po rozruchu silny zapach benzyny później nic już nie czuć, nieszczelności żadnej nie widać
więc w sumie nie wiem czy szukać na sile czy zostawić
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-06-2018, 10:11 przez fannadil.)
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 05-06-2018, 10:51
(05-06-2018, 10:11)fannadil napisał(a): w sumie problem ciągle występuje zaraz po rozruchu silny zapach benzyny później nic już nie czuć, nieszczelności żadnej nie widać
więc w sumie nie wiem czy szukać na sile czy zostawić
Bezwzględnie szukać do skutku.
Uszkodzenia przewodów paliwowych z tworzywa sztucznego są jedną z podstawowych rozpoznanych przyczyn pożarów samochodów marki Renault.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
fannadil
556
1
70
234
SC II ph I
2006
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Warszawa
fannadil
Zarejestrowani
— 05-06-2018, 11:26
op
spróbuje rozłożyć pod samochodem papier jakiś albo karton i może tak coś się znajdzie
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 05-06-2018, 11:37
(05-06-2018, 11:26)fannadil napisał(a): spróbuje rozłożyć pod samochodem papier jakiś albo karton i może tak coś się znajdzie
Podejrzewam, że się nie znajdzie...
Jedyna metoda - ręka po przewodach, gdzieś będzie mokro.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to ko-ma for this post
• fannadil
fannadil
556
1
70
234
SC II ph I
2006
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Warszawa
fannadil
Zarejestrowani
— 05-06-2018, 11:39
op
ale wtedy nie byłoby czuć tego bez przerwy? bo to jest dosłownie po rozruchu jakiś krótki czas co prawda intensywnie ale krótko
•
Patrys4891
7,979
17
2405
707
INNY
1999
INNY
Warszawa
Patrys4891
Junior Administratorzy
— 05-06-2018, 11:43
To może być mała nieszczelność, lekko się pocić, dlatego jak postoi to jest intensywniejsze.
W SC1 częstym było uszkodzenie przewodu paliwowego powrotnego nad kolektorem wydechowym.
Paliwko kapało na rozgrzany kolektor...
Ciężko do będzie zlokalizować, ale myślę że warto to zrobić.
|