Poza tym, kupujac tani zamiennik mozesz narazic sie na bicie tarczy bo przy aniości maja gdzies dokladniejsze wyważanie. Plus jeszcze - Jak myslisz jaka bedzie trwalosc łożyska, które jest zintegrowane z tarcza? Tarcza wytrzyma a padnie poniedlugim czasie lozysko...
Kolejna rzecz, ktorej bylem swiadkiem, to zintegrowany pierscien magnetyczny czujnika ABS ktory jest w tarczy - swiadkiem bylem tego faktu, ze w zamienniku nie dzialal czujnik ABS. Mechanik stwierdzil ze tarcza jest dobra, wiec wymienil czujnik, efekt byl ten sam - blad czujnika. Wymienil ponownie tarcze ale tym razem na oryginalne i TADAM: ABS zaczal dzialac od razu i dziala do tej pory!
Takze kupujac najtansze zamieniki, najczesciej wydasz kase dwa razy w krotkim raczej czasie. Wiec dobrze jest kupic albo naprawde dobry zamiennik, ktory kosztuje troszke, albo oryginal. A hamulce to Twoje i innych bezpeczeństwo, na ktorym nie wolno oszczedzac.
Mati slusznie skomentowal negatywnie powyzej temat dotyczacy malej uzytecznosci hamulca na tylenj osi. Dodam od siebie jezcze, ze gdyby byla mala uzytecznosc hamulcow na tylnych kolach, to nawet systemu ABS by na nich nie bylo, bo po co? Hamulce z tylu sa bardzo wazne, zwlaszcza jak jeszcze sa samochody wyposazone w system ESP, kiedy to przyhamowanie jednego tylnego kola potrafi ustawic auto do odpowiedniego kierunku jazdy.
Kolejna rzecz, ktorej bylem swiadkiem, to zintegrowany pierscien magnetyczny czujnika ABS ktory jest w tarczy - swiadkiem bylem tego faktu, ze w zamienniku nie dzialal czujnik ABS. Mechanik stwierdzil ze tarcza jest dobra, wiec wymienil czujnik, efekt byl ten sam - blad czujnika. Wymienil ponownie tarcze ale tym razem na oryginalne i TADAM: ABS zaczal dzialac od razu i dziala do tej pory!
Takze kupujac najtansze zamieniki, najczesciej wydasz kase dwa razy w krotkim raczej czasie. Wiec dobrze jest kupic albo naprawde dobry zamiennik, ktory kosztuje troszke, albo oryginal. A hamulce to Twoje i innych bezpeczeństwo, na ktorym nie wolno oszczedzac.
Mati slusznie skomentowal negatywnie powyzej temat dotyczacy malej uzytecznosci hamulca na tylenj osi. Dodam od siebie jezcze, ze gdyby byla mala uzytecznosc hamulcow na tylnych kolach, to nawet systemu ABS by na nich nie bylo, bo po co? Hamulce z tylu sa bardzo wazne, zwlaszcza jak jeszcze sa samochody wyposazone w system ESP, kiedy to przyhamowanie jednego tylnego kola potrafi ustawic auto do odpowiedniego kierunku jazdy.