scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 31-01-2022, 20:54
Wszystkie błędy jakie masz na desce, to z winy słabego aku..
Wymień aku na nowy i zapomnij o problemie.
I nie sugeruj się tym, że 5ydzien temu było wszystko ok.. Mojemu tacie padł 11 miesięczny aku. Z dnia na dzień.. Wymienili na gwarancji.. Ale nerwów było podobnie jak u ciebie...
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
TomaszB
11,625
38
3239
1,736
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Świdnica
TomaszB
Moderatorzy
— 31-01-2022, 20:57
(31-01-2022, 20:37)Gieno555 napisał(a): Sprawdź też jaki masz prąd ładowania.
Jak sprawdzić prąd ładowania?
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 31-01-2022, 20:58
Ja sprawdzam na wyjściu z alternatora.
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
Gieno555
952
-1
100
138
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Tarnów
Gieno555
Zarejestrowani
— 31-01-2022, 21:03
@ TomaszB bierzesz miernik i zakładasz na klemy. Prawidłowe ładowanie pomiędzy 13.5 - 14.5V. Zbyt duże ładowanie może doprowadzić do uszkodzenia akumulatora. Z koleii za niskie nie będzie doładowywać i będzie padał i tracił sprawność.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-01-2022, 21:27 przez TomaszB.)
•
Mati
26,576
101
4841
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 31-01-2022, 21:06
A jak się to ma do inteligentnego ładowania? Albo hamowania silnikiem? Dlaczego wyższe napięcie nie może być?
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Lepus
1,436
7
371
281
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Przemyśl
Lepus
Zarejestrowani
— 31-01-2022, 21:06
A tak z ciekawości, czym sprawdzasz prąd ładowania?
Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
•
twilk7
4,301
17
2643
880
INNY
2019
INNY
Kraków/Wieliczka
twilk7
Zarejestrowani
— 31-01-2022, 21:08
@ Gieno555 w samochodzie z inteligentnym ładowaniem, taki pomiar nic nie daje.
Należy sprawdzać na alternatorze.
Wcześniej piszesz o sprawdzenia akumulatora miernikiem, kolejny błąd, bo sprawdzasz aku bez obciążenia i wynik pomiaru może być jak najbardziej OK, a obciążenie choćby 50 W może już wykończyć akumulator w ciągu nawet paru sekund, nie wspominając i obciążeniu rozruchem pojazdu.
Wysłane z Redmi Note 10 Pro
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 31-01-2022, 21:08
Najlepiej multimetrem.
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
twilk7
4,301
17
2643
880
INNY
2019
INNY
Kraków/Wieliczka
twilk7
Zarejestrowani
— 31-01-2022, 21:12
Akumulator najlepiej sprawdzić specjalnym urządzeniem, a ładowanie można sprawdzić miernikiem/multimetrem.
Wysłane z Redmi Note 10 Pro
•
Gieno555
952
-1
100
138
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Tarnów
Gieno555
Zarejestrowani
— 31-01-2022, 21:13
@ Lepus ja multimetrem.
@ twilk7 inteligentne ładowanie występuje przy start/stop.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-01-2022, 21:17 przez Gieno555.)
•
|