Miałem USM JR95 L2 i wymieniłem na BD95 L1 (od meganki bo zależało mi na aktywnym wyjściu do dziennych)) i wszystko działa. Numery katalogowe również całkowicie różne. W razie czego można zmienić skrzynię z automatu na mechaniczną lub dodać światła dzienne.
Wymiana bsi usm scenic III z 2010r
A Ty kolego chociaz swoj wyciagnales? Otwierales?
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
op
Tak do wiadomości innych użytkowników..
Scenic 1.4 tce po wymianie silnika na 1.6 Miałem USM JR5 XV L3 284B69553R . Auto zgasło i nie odpalalo.. Odczytany błąd P0606 Diagnoza brak zasilania przewodu 3FB1 wychodzącego z USM. Wymiana na uzywke o symbolu: JR5 AT L2 284B62342R Po przełożeniu błąd od razu się nie pokazuje. Silnik odpala SUKCES. muszę posprawdzac dokładnie czy wszystko działa całą elektronika i wyposażenie...Ale pierwsze odczucie jest ok
Jedyna rzecz do sprawdzenia to działanie sprężarki. Były wersje ze sprzęgłem i tylko samym elektrozaworem wydajności sprężarki.
Przewód 3FB1 i 3FB2 mają wspólny bezpiecznik (25 A) i spokojnie można je w białej wtyczce zewrzeć ze sobą (awaryjnie by móc jeździć). Piny 1 i 2 białej wtyczki.
op
No i sprawdzałem. Niby wszystko działa.. auto ładnie odpala..
A tu nagle drugiego dnia klops.. Ksenony oba mrugaja jak stoboskop... Pierwsza myśl że żarówki ksenonowe padły.. Ale mrugaja na zapalonym silniku.. Na zgasInym silniku ładnie równo świecą.. I o co tu chodzi? Czy w tej puszce z bezpiecznikami - USM - trzeba zaprogramować zw w aucie są ksenon? Dodam że akumulator jest NOWY -prosto że sklepu i sprawdzony przed wlozeniem. Napięcie ladowania 14.5 V Napięcie ladowania przy pełnym obciążeniu 14.4V Ktoś z łodzi może pomóc? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-12-2022, 17:43 przez pawlosio.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości