Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Wymiana bsi usm scenic III z 2010r


andrzejwa
Zarejestrowani

Miałem USM JR95 L2 i wymieniłem na BD95 L1 (od meganki bo zależało mi na aktywnym wyjściu do dziennych)) i wszystko działa. Numery katalogowe również całkowicie różne. W razie czego można zmienić skrzynię z automatu na mechaniczną lub dodać światła dzienne.

Odpowiedz
pawlosio
Zarejestrowani

op Hm. I tak sporo więcej niż ja się orientujesz...
Skąd wiedziałeś które jak ma opcje aktywnych świateł dziennych czy skrzynię automat czy manual...
Mi te symbole nic nie mówią i nie mam pojęcia czym się roznia

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Te opcje można konfigurować, z tym nie ma najmniejszego problemu. Kupowałem tylko po tym, że sprzedający miał w opisie, że jest z diesla.

Odpowiedz
pawlosio
Zarejestrowani

op A konfigurowales resztę sam czy ktoś? Clipem to robiliście?

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Nic nie konfigurowałem bo nie było takiej potrzeby. W razie czego wszystko do zrobienia programem ecutweaker lub ddt4all i interfejsem ELM 327.

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

A Ty kolego chociaz swoj wyciagnales? Otwierales?

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
pawlosio
Zarejestrowani

op Tak wyciągnąłem.. obejrzałem.. sprawdziłem bezpieczniki...

Odpowiedz
pawlosio
Zarejestrowani

op Tak do wiadomości innych użytkowników..

Scenic 1.4 tce po wymianie silnika na 1.6

Miałem USM JR5 XV L3 284B69553R .

Auto zgasło i nie odpalalo..
Odczytany błąd P0606
Diagnoza brak zasilania przewodu 3FB1 wychodzącego z USM.

Wymiana na uzywke o symbolu:
JR5 AT L2 284B62342R

Po przełożeniu błąd od razu się nie pokazuje. Silnik odpala

SUKCES.

muszę posprawdzac dokładnie czy wszystko działa całą elektronika i wyposażenie...Ale pierwsze odczucie jest ok

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Jedyna rzecz do sprawdzenia to działanie sprężarki. Były wersje ze sprzęgłem i tylko samym elektrozaworem wydajności sprężarki.
Przewód 3FB1 i 3FB2 mają wspólny bezpiecznik (25 A) i spokojnie można je w białej wtyczce zewrzeć ze sobą (awaryjnie by móc jeździć). Piny 1 i 2 białej wtyczki.

Odpowiedz
pawlosio
Zarejestrowani

op No i sprawdzałem. Niby wszystko działa.. auto ładnie odpala..

A tu nagle drugiego dnia klops..
Ksenony oba mrugaja jak stoboskop...

Pierwsza myśl że żarówki ksenonowe padły.. 
Ale mrugaja na zapalonym silniku..

Na zgasInym silniku ładnie równo świecą.. 

I o co tu chodzi?

Czy w tej puszce z bezpiecznikami - USM - trzeba zaprogramować zw w aucie są ksenon?

Dodam że akumulator jest NOWY -prosto że sklepu i sprawdzony przed wlozeniem.
Napięcie ladowania 14.5 V
Napięcie ladowania przy pełnym obciążeniu 14.4V

Ktoś z łodzi może pomóc?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-12-2022, 17:43 przez pawlosio.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości