Tak jak wczesniej pisalem prawidlowa wymiana świecy żarowej
Odkręcamy świece z głowicy czyścimy połączenie gwintowe w głowicy używamy do tego np takiego zestawu http://www.techman.com.pl/p/zestaw-do-cz...,962,34752
Pozniej pozostaje tylko prawidłowe dokręcenie zgodne z fabrycznymi danymi nowej świecy żarówek. Nic wiecej nie potrzeba.
Zapieczone świece to niedbalstwo warsztatu, przykręcenie na zanieczyszczony gwint w głowicy, niesprawdzenie czy gwint nie był juz przeciągnięty, bo przeciez klucz dynamometryczny mam w ręku wiec po co, nieskalibrowanym kluczem dokreceniem itp itd..
Odkręcamy świece z głowicy czyścimy połączenie gwintowe w głowicy używamy do tego np takiego zestawu http://www.techman.com.pl/p/zestaw-do-cz...,962,34752
Pozniej pozostaje tylko prawidłowe dokręcenie zgodne z fabrycznymi danymi nowej świecy żarówek. Nic wiecej nie potrzeba.
Zapieczone świece to niedbalstwo warsztatu, przykręcenie na zanieczyszczony gwint w głowicy, niesprawdzenie czy gwint nie był juz przeciągnięty, bo przeciez klucz dynamometryczny mam w ręku wiec po co, nieskalibrowanym kluczem dokreceniem itp itd..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-10-2015, 19:56 przez Wojtgda.)