Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Wybór silnika do Scenic 3 Ph1


Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

Najgorsze to było chyba Delphi. Później Siemens ,choć sporo lepszy. Denso dobre i w miarę trwałe ale za to najdroższe w naprawie. Bosch to chyba nr 1, bo łatwy w naprawie, wytrzymały i tani w częściach.

A w pierwszych ScII to chyba właśnie Delphi wkładali...

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-05-2019, 21:07 przez Grzegorz Łubieński.)

Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

Ja w swoich dieslach nie miałem nigdy problemu z układem paliwowym nawet przy - 30. Może dlatego że zawsze były oparte o podzespoły Bosch a może po prostu miałem szczęście i dobrze je użytkowałem. Wiem jedno system wtryskowy CR to bardzo dobre rozwiązanie stosowne jest nawet obecnie w benzynach z bezpośrednim wtryskiem bo ciśnienie jest już tak duże jak kiedyś w dieslach na pompie wtryskowej. Nie trzeba się go obawiać a jedynie zadbać o niego i wybierać ten który jest trwały a ewentualne naprawy nie zrujnują nam portfela.

Odpowiedz
Lionel2000
Zarejestrowani

Wiadomo, każdy ma swoje doświadczenia, aczkolwiek ocena przez pryzmat własnych doświadczeń jest mało miarodajna.
Ja w SI miałem diesla w SII miałem benzynę i w SIII znowu mam diesla. Za każdym razem kupuję samochód kierując się
opiniami z rynku, ale szukam samochodu ze sprawdzoną historią i unikam okazji. Wiadomo że używany samochód jest
zagadką i ktoś bez powodu się go nie pozbył. Liczenie "bo chciał wymienić na nowszy" jest iluzją gdyż takie samochody
rozchodzą się po rodzinie lub znajomych.
Zobaczymy co kolega @ Grzegorz Łubieński powie za kilka lat i czy nie przyjdzie czas przeprosić się z dieslem.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-05-2019, 22:26 przez Lionel2000.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Lionel2000 za ten post post:
  • Vapor
Neonixos666
Zarejestrowani

Moim zdaniem to ciężkie czasy dla diesla, benzyny są już tak zaawansowane że w klasie aut kompaktowych praktycznie się nie opłaca. Mój ojciec ma Pulsara z Renówkowym 1.2 115 KM i muszę szczerze powiedzieć że fajnie to jeździ a spalanie jest tylko trochę większe. Inaczej ma się sprawa w autach większych tam dalej będą diesle bo ciężko przy sporej masie zejść benzynie ze spalaniem i diesle mają przewagę.

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

(19-05-2019, 22:22)Lionel2000 napisał(a): Zobaczymy co kolega @ Grzegorz Łubieński  powie za kilka lat i czy nie przyjdzie czas przeprosić się z dieslem.

Mam nadzieję,że za kilka lat stać będzie mnie już na hybrydę. Nie twierdzę że diesle są złe, twierdzę natomiast że w PL ciężko jest kupić używanego  dobrego diesla.

Odpowiedz
mojzesz92
Moderatorzy

Diesel CR... miałem scI 1.9dci skręconego na prawie 130KM i nic się nie działo. Teraz rodzice mają 2.0TDI CR i wysypał się EGR (ja bym to ustrojstwo wywyalił ale Padre jest eko) i poza tym przejechał juź jakieś 50kkm bez problemu. A chodzi jak zły Biggrin

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

(19-05-2019, 22:34)Neonixos666 napisał(a):  Inaczej ma się sprawa w autach większych tam dalej będą diesle bo ciężko przy sporej masie zejść benzynie ze spalaniem i diesle mają przewagę.

I tu też hybrydy zyskują przewagę, choć pewnie jeszcze parę lat będzie trzeba poczekać na ich większy wybór. Przykład - nowa Toyota RAV4 hybrid

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości