Oktawiusz
14,818
56
2039
683
INNY
2019
INNY
Sokołów Podlaski
op
Mam mieć zmienione znów auto firmowe. Mam sobie wybrać jeden z trzech modeli, którymi chcę jeździć. Osobiście wymagań wielkościowych i silnikowych nie mam - byle by jechało poprostu i mam się bardzo dobrze czuć za kierownicą.
Nie znam jeszcze gamy silników ale podejrzewam, że wszystkie to będą benzynki 1.6.
1. Skoda Octavia II
2. Opel Astra IV (raczej HB)
3. Kia Ceed (nowy model, raczej HB)
Co wybrać?
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
•
PRZEMO
32,342
67
7858
19,625
SC III ph II
2015
2.0 dCi 160KM, 2014-2016
Czaniec k/B-B
PRZEMO
Administratorzy
— 02-07-2015, 11:28
Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
•
funkoval
14,278
42
2123
1,550
INNY
2015
INNY
Warszawa / Mazury
funkoval
Specjalisci
— 02-07-2015, 11:35
Obstawiam Kijankę. Silniczek mocniejszy o te kilka kucyków, środek całkiem całkiem a i z zewnątrz niczego sobie. Octa nudna do wyrzy... wyhaftowania, Astra IV - niech się wypowie pio555.
•
siwusek216
5,956
17
4184
2,964
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
PRZEMO napisał(a):Ja bym wybrał opcja 1 Tez chyba bym celował w ta opcje. Tylko jak Pb to żeby cie nie uszczęśliwili 1.0 tfsi 80km
•
Oktawiusz
14,818
56
2039
683
INNY
2019
INNY
Sokołów Podlaski
op
Miałem już Octavię II wcześniej 1.6B 102KM. Demon szybkości to to nie jest, jest mega nudna, słabo wyposażona ale za to komfort jazdy spory, wygodny fotel, cichutko w środku i dobrze trzymała się drogi.
Obecnie mam Kia Ceed w kombi 1,6crdi. Auto ma 6 lat i przelatane ćwierć miliona. Jeździ się nim tragicznie. Wiem jednak od znajomych i użytkowników floty naszej w firmie, że nowe kijanki i stara kijanka to przepaść technologiczna. Siedziałem w nowej i wnętrze robi wrażenie. Nie miałem jednak okazji się przejechać.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
•
pio555
31,375
125
11140
3,050
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 02-07-2015, 12:04
funkoval napisał(a):Astra IV - niech się wypowie pio555. ja mogę się wypowiedzieć w temacie 1,7 CDTI 110 i 130 KM
jedna HB ,druga Kombi obie w wersji Cosmo czyli max
ogólnie w środku ciasno a na tyle to już masakra
silnik 110 KM kondon straszny, 130 KM możne być
spalanie trasa 5,5-6 miasto 10 i grama niżej
części jak na gwarancji to ok po gwarancji-nie chciałbym mieć tego auta choć pewnie teraz jest już więcej zamienników
(kpl wycieraczek kosztował 550 PLN)
jak bym miał wybierać to na 100% wybrałbym Skodę
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Grochu
6,892
4
148
132
SC I ph II
2002
1.9 dTi 98KM, 1997-2000
Ciechocinek/Toruń
Grochu
Zarejestrowani
— 02-07-2015, 12:23
Wygoda skodzianka. Silnikowo kijanka. Jednym i drugim pojezdzilem.
•
ko-ma
9,645
28
1651
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 02-07-2015, 12:29
Jak Skoda - byle NIE 1,4tsi.
U kolegi silnik wytrzymał niecałe 60 tys km.
Teraz już nieco poprawiony, ale - no właśnie, nieco...
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
funkoval
14,278
42
2123
1,550
INNY
2015
INNY
Warszawa / Mazury
funkoval
Specjalisci
— 02-07-2015, 12:57
ko-ma napisał(a):Jak Skoda - byle NIE 1,4tsi
który? Twincharger na łańcuchu, czy tylko turbo? moje BMY po wymianie łańcucha przepedałowało 100 kkm i jeść nie woła.
to ma być samochód służbowy, a nie prywatny, więc chyba bez różnicy, czy niezawodny, bo to firma będzie się z leasingiem czy wynajmującym przepychać.
poza tym jeszcze nie widziałem budżetowego służbolotu z turbobenzyną, jak już, to 1.6 wolny ssak
•
ko-ma
9,645
28
1651
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 02-07-2015, 13:00
Tylko turbo.
Zaczęło się od wtryskiwaczy, skończyło na pierścieniach tłokowych (niedostępnych, przerabialiśmy tłoki).
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
|