Wtryski
Wiele osób narzeka na osłabienie mocy samochodu i wiąże to z regeneracją turbiny. Wszystko zależy od części zamiennych używanych do regeneracji a dokładnie od wkładów CHRA.
Przerobiłem kilka wkładów i kilka gotowych regenerowanych turbin, dopiero turbina którą mam obecnie chodzi bez zastrzeżeń. Wszystkie były regenerowane w profesjonalnych warsztatach i ustawiane na najnowszych maszynach a każda chodziła inaczej. Na osiągi samochodu ma wpływ wiele czynników ale jeżeli przed awarią turbiny twój samochód był dynamiczniejszy to należy sprawdzić jej parametry. Turbina na pierwszy montaż to zupełnie inna bajka, nie ma takiej możliwości aby standardowo regenerowana turbina przejechała 200kkm. O czymś to świadczy.
Możliwe z tym, że nie wiem czy w tym przypadku tak właśnie jest.
Skoro niektórzy zajmujący się regeneracją przekładni kierowniczych nabijają tulejkę papiakami aby skasować luz, spawają listwę zębatą z dwóch różnych maglownic to dlaczego nie mogą stosować chińskich wkładów. Ciężko stwierdzić, który wkład nie jest produkowany w Chinach gdyż wszystkie firmy tam robią. Są lepsze i gorsze Chiny. Ja mam wkład KODE i na razie chodzi. Powtórzę, skoro na starej turbinie była moc a na regenerowanej nie ma to po wykluczeniu błędu w montażu należy przyjrzeć się turbinie. (01-09-2019, 19:41)haszczurur napisał(a): Dziś sprawdziłem korekty na ciepłym silniku i biegu jałowym, nie jestem zadowolony dodam, że już kilka razy zalałem STP. Nie bawiłem się w Liqy moly tylko wymieniłem wtrysk gdyż pokazał korektę +3.6. Teraz korekty wyglądają następująco 1.-0.44 2.-0.21 3.+0.31 4.+0.37
Mi się już nie chciało inwestować w jakieś płukanki. Jedną wlać mało, wlej drugą a to już 80 zł i efekt niewiadomy. Przy tak dużej korekcie nie chce mi się wierzyć aby Liqy moly pomogło. Za 100 zł. kupiłem sprawdzony wtrysk.
Idzie przynajmniej kodowałem w Clio
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-09-2019, 16:53 przez maciej1486.)
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
8 gości