Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Wtrysk i ESP


Espera
op Się narobiło ale to skleroza niestety.
Otóż zabrakło mi benzynki i Szczeniak zdechł. Stało mi się to pierwszy raz w życiu. Zadzwoniłem po Fasolę, przyjechała i zacholowałą mnie na stację.
Ponieważ autko ma już ponad 5 lat w czasie holowania pokazał mi się komunikat, że akumulator jest słaby i trzeba ładować. Doholowała mnie na stację, zaciągnąłem ręczny bo mordę darł. Zatankowałem, chcę odpalać i kicha. Akumulator zdechł. No cóż, ma swoje latka. Poza tym krótkie odcinki więc może niedoładowany. Niestety jak ręczny zaciśnięty auta nawet spod dystrybutora nie odciągnę. Oczywiście kwiatki na wyświetlaczu.
Złapałem gościa co miał kable i podpiąłem Szczeniaka pod Fasolowy akumulator. Chwilunia i Szczeniak odpalił.
I tu zaczyna się ból.
Zapalił się serwis, komunikat SKONTROLUJ ESP oraz SKONTROLUJ UKŁAD WTRYSKU.
Silnik jałowe obroty ma ok. 1800, pyrkocze w wydech i nie wkręca się powyżej 2500 obrotów. Jest słąbawy co jest zrozumiałe.
Odstawiłem auto do garażu. Zaniebawem chcę odpiąć akumulator i dać do ładowania.
Czy ktoś wie czego się ew. mogę spodziewać po naładowaniu i czy po odpięciu akumulatora blędy mogą zniknąć?

Odpowiedz
blazejk
Specjalisci

słaby jest bo masz błąd wtrysku czyli silnik dostał tryb serwisowy czyli od 30% do 50% mocy, być może odpięciu aku i naładowanie rozwiąże problem,

u mnie w Scenicu jak padł akumulator to po dopaleniu też się świecił błąd ESP ale po przekroczeniu 70km/h błąd się skasował - może u ciebie będzie to samo.

Co do błędu wtrysku to może być spowodowane brakiem paliwa - nie wiem czy nie trzeba odpowietrzyć układu paliwa

Grand Scenic II - 1,9dCi Confort Expression & Laguna II- 2,2dCi Automat Initiale Paris
"A teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bezsensu" - król Julian
[Obrazek: 1601105.png]
Odpowiedz
Espera
op Nie, nie trzeba będzie odpowietrzać. Zaskoczył natychmiast po zatankowaniu i generalnie chodzi. Na LPG tak samo się zachowuje. Może to tylko SERVIS i może po odpięcie zapomni. Ale czy na pewno?

Odpowiedz
mojzesz92
Moderatorzy

jak nie to wstępnie bym podpiął pod CLIPa wykasował błędy i zobaczył czy powrócą, bo być może wysypał właśnie dlatego że aku padło

Odpowiedz
Espera
op No jest to prawdopodobne tylko........... Skąd w Skierach wziąć CLIPa lub podone ustrojstwo?

Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

Darek z niebieskiego CC ma z bloku w którym masz firmę

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

Cheers Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Odpowiedz
Espera
op dawaj kontakt!! Biggrin

Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

Masz na PW Biggrin ja mam wiedzieć kto w Skierniewicach ma CLIP Biggrin - ale nie mam pewności tak mi się wydaje

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

Cheers Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Odpowiedz
Espera
op Oficjalnie nikt tu nie ma tego sprzętu oprócz Smolarka

Odpowiedz
cinas
Specjalisci

Błąd ESP to może być od aku , po przejechaniu powinien zginać
ALE wtrysk ... nie powinien się zapalić, obawiam się iż mogła wylecieć konfiguracja sterowników ale jest to do zrobienia clipem bez problemu
Tak czy siak , najpierw diagnoza clipem

Diagnostyka, aktywacje, konfiguracje CLIP, Renault Commander
Naprawy elektryki/elektroniki - kontakt pw.  www.tele-elektro-bis.pl


Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości