Skoro wibracji nie ma na 1-3 to znaczy, że jest to zależne od prędkości pojazdu. Koła, półosie, łożysko na podporze. Skoro koła były zmieniane, to pozostają półosie. Ja bym wyjął długą i zobaczył łożysko i podporę. Zdarza się, że powstaje luz nie tylko na łożysku ale też pomiędzy łożyskiem a gniazdem w podporze. Może ten krzyżak na półosi od strony przegubu wewnętrznego. Rozkręcaj i tyle co tu dywagować. Zlej olej ze skrzyni i wyjmuj półosie i podporę do tego nie trzeba kanału ani podnośnika.
Wibracje...
Jutro jadę do mechanika obcykanego w Renault.
Dzisiaj nie mam już ani głowy ani czasu bo szukam alu 18" do Granda. Nie mam wymienionej poduszki lewej pod silnikiem oraz łącznika (który jest z tego co widzę przy prawej poduszce). Czy to może być przyczyną? Wymienione tylko lewa przód i dół 8. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-08-2017, 17:57 przez Laserowy_Judasz.)
Aktualizacja.
Jeden mechanik stwierdził, że pewnie półośka do wymiany. Zostawiłem samochód na godzinę i w tym czasie miał się rozejrzeć/posprawdzać co jest przyczyną. Jak się dowiedziałem od znajomego pracownika nawet auto na podnośnik nie wjechało czyli d*** a, PAN mechanik wróży lepiej niż wróżbita Maciej. Cóż po 1 - szukam innego warsztatu. Po 2 - wydaje mi się, półoś odpada bo wibracje są poprzeczne (buda lata na boki) aczkolwiek mogę się mylić. Po 3 - wymieniam poduszkę pod akumulatorem oraz łącznik od strony rozrządu. Po 4 - półośkę mogę kupić ale używkę i dopiero po wymianie poduszki i łącznika (jeśli objaw nadal będzie występował). Po 5 - wibracje pojawiają się od ~1200 obr i powyżej 2000 są już mało wyczuwalne (ale są). (Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-09-2017, 11:14 przez Laserowy_Judasz.)
Czy ten temat jest zakończony? , czy jak to zwykle bywa jest mnóstwo biadolenia przy szukaniu przyczyny problemu, a jak już się dojdzie co było przyczyną to nie piszę się tego na forum, niech inni się sami męczą? Tak to działa?
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości