jarcun
303
1
52
28
SC II ph II
2008
1.9 dCi 130KM, 2003-2009
gdansk
jarcun
Zarejestrowani
— 15-04-2018, 20:54
Panowie proszę was przecież to jest od klocka hamulcowego odciśnięcie . Jest ich kilka bo jak auto stoi jakiś czas na ręcznym jest wilgoć to odkształca się odcisk klocka (koroduje tarcza po obwodzie klocka ) . W każdym miejscu zaznaczonym widać też po 2 linie boczne klocków. Więcej jeździć więcej hamować i ,,pęknięcia,, znikną
•
Tomo3
124
0
16
1
SC II ph I
2005
1.5 dCi 101KM, 2003-2009
Legionowo
Tomo3
Zarejestrowani
— 15-04-2018, 22:36
Sprawdź czy ślady zejdą po użyciu zmywacza do hamulców
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
•
Fyox
4,021
4
1022
2,992
SC II ph I
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Ostróda
Fyox
Zarejestrowani
— 24-04-2019, 15:22
Mam 4 tarcze nawiercane i nacinane, tył założony już dość dawno, przód kilka miesięcy temu.
Z przodu po lewej stronie (od kierowcy) pojawiło się coś takiego jak na zdjęciu.
Pozostałe 3 tarcze bez skazy.
Napisałem do producenta, czekam na odpowiedź.
Będę obserwował czy te rysy się powiększają
•
czarek1212
139
1
21
18
SC II ph II
2005
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Warszawa
op
Mam takie same tarcze i podobne rysy ( na tylnich) z przodu jest dobrze, kontaktowałem się z Rotingerem stwierdzili że to nie ma wpływu na jazdę i czasem tak jest z nimi,nie chcieli wymienić, także słabo z ich strony
•
Warsztat pod chmurką
343
5
124
12
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Drawski Młyn
To nie są pęknięcia tylko wada materiałowa.
I zauważalne są dopiero teraz jak klocek zeszlifował już tarczę na tyle że się do nich "dokopał"
Pojeździsz trochę to się zjadą od normalnego hamowania.
•
Grzegorz Łubieński
1,899
8
292
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
Tak jak przedmówca pisze, jest to mniejsza gęstość materiału w tym miejscu lub jego rozwarstwienie. W wielu tarczach już to widziałem, szczególnie w tych tańszych. Nie ma wpływu na hamowanie, za jakiś czas zniknie i pewnie pojawi się w innym miejscu.
•
Przemek7
491
1
85
83
SC II ph I
2003
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
KR
Przemek7
Zarejestrowani
— 24-04-2019, 19:40
W mniej optymistycznym (doświadczonym przeze mnie) wariancie pęknięcia przeniosą się na żebra spajające tarcze (kanały wentylacyjne) i niebawem tarcza zacznie "walić" podczas hamowania. Wyczuwalne będzie drżenie kierownicy i pompowanie pedału hamulca podczas hamowania. Już wymieniałbym szczególnie, że to przód.
•
Mitass999
665
1
23
24
SC III ph II
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Lublin
Ewidentnie widać że to bubel a producent powinien zwrócić kase bo ja bym ich tłumaczenia że to nie wpływa na jazdę nie słuchał
na pewno ja od nich nic nie kupie nawet nie mają cywilnej odwagi żeby się przyznać do wady tarczy
•
sportway
1,627
331
120
INNY
2018
INNY
Był SportWay 1.8
Też już doświadczenie mnie nauczyło, chcesz oszczędzić, kupuj droższe. Nie ufałbym tym tarczom przy awaryjnym hamowaniu ze 140...
•
Grzegorz Łubieński
1,899
8
292
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
Dlatego ja kupuje tylko markowe typu Brembo, TRW lub ATE, zastanawiałem się kiedyś nad tymi Rotingerami, ale po lekturze różnych forumów odpuściłem, bo jest to poziom Mikoda, Kamoka itp. Są też gorsze typu Hart, ale to już chyba zupełne ścierwo
•
|