Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Tarcze Rotinger nawiercane,nacinane wyszła lipa


jarcun
Zarejestrowani

Panowie proszę was przecież to jest od klocka hamulcowego odciśnięcie . Jest ich kilka bo jak auto stoi jakiś czas na ręcznym jest wilgoć to odkształca się odcisk klocka (koroduje tarcza po obwodzie klocka ) . W każdym miejscu zaznaczonym widać też po 2 linie boczne klocków. Więcej jeździć więcej hamować i ,,pęknięcia,, znikną

Odpowiedz
Tomo3
Zarejestrowani

Sprawdź czy ślady zejdą po użyciu zmywacza do hamulców

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Fyox
Zarejestrowani

Mam 4 tarcze nawiercane i nacinane, tył założony już dość dawno, przód kilka miesięcy temu.
Z przodu po lewej stronie (od kierowcy) pojawiło się coś takiego jak na zdjęciu.
Pozostałe 3 tarcze bez skazy.
Napisałem do producenta, czekam na odpowiedź.
Będę obserwował czy te rysy się powiększają
[Obrazek: 44a22d005b78686498df7af5e0e10f78.jpg][Obrazek: b2d0cbd306e7e6c92c2a08ec4d20af2f.jpg][Obrazek: 45edd1afde6d38d79096be1ab24302c1.jpg]

Odpowiedz
czarek1212
Zarejestrowani

op Mam takie same tarcze i podobne rysy ( na tylnich) z przodu jest dobrze, kontaktowałem się z Rotingerem stwierdzili że to nie ma wpływu na jazdę i czasem tak jest z nimi,nie chcieli wymienić, także słabo z ich strony

Odpowiedz
Warsztat pod chmurką
Zarejestrowani

To nie są pęknięcia tylko wada materiałowa.
I zauważalne są dopiero teraz jak klocek zeszlifował już tarczę na tyle że się do nich "dokopał"
Pojeździsz trochę to się zjadą od normalnego hamowania.

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

Tak jak przedmówca pisze, jest to mniejsza gęstość materiału w tym miejscu lub jego rozwarstwienie. W wielu tarczach już to widziałem, szczególnie w tych tańszych. Nie ma wpływu na hamowanie, za jakiś czas zniknie i pewnie pojawi się w innym miejscu.

Odpowiedz
Przemek7
Zarejestrowani

W mniej optymistycznym (doświadczonym przeze mnie) wariancie pęknięcia przeniosą się na żebra spajające tarcze (kanały wentylacyjne) i niebawem tarcza zacznie "walić" podczas hamowania. Wyczuwalne będzie drżenie kierownicy i pompowanie pedału hamulca podczas hamowania. Już wymieniałbym szczególnie, że to przód.

Odpowiedz
Mitass999
Zarejestrowani

Ewidentnie widać że to bubel a producent powinien zwrócić kase bo ja bym ich tłumaczenia że to nie wpływa na jazdę nie słuchał
na pewno ja od nich nic nie kupie nawet nie mają cywilnej odwagi żeby się przyznać do wady tarczy

Odpowiedz
sportway
Zbanowani

Też już doświadczenie mnie nauczyło, chcesz oszczędzić, kupuj droższe. Nie ufałbym tym tarczom przy awaryjnym hamowaniu ze 140...

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

Dlatego ja kupuje tylko markowe typu Brembo, TRW lub ATE, zastanawiałem się kiedyś nad tymi Rotingerami, ale po lekturze różnych forumów odpuściłem, bo jest to poziom Mikoda, Kamoka itp. Są też gorsze typu Hart, ale to już chyba zupełne ścierwo

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

5 gości