Szybko migające kierunkowskazy
zarowki moga byc sprawne, ale jakas wilgoc sie dostala widocznie... do tylnej lewej lampy i prawdopodobnie zasniedziala wtyczka, dlatego tak raz dziala dobrze i po chwili szybko mruga. Przeczyc złączkę lampy i zabezpiecz przed wilgocią, ktorej teraz jest az za duzo na zewnatrz...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-11-2016, 18:03 przez A2-eR11.) (01-11-2016, 18:02)A2-eR11 napisał(a): wilgoc sie dostala widocznie... do tylnej lewej lampy i prawdopodobnie zasniedziala wtyczka, dlatego tak raz dziala dobrze i po chwili szybko mruga.czasem tak być może, mi chyba się też wilgoć dostała bo kierunki chodzą ok, a jak mam kierunek w lewo i naciskam stop i trzymam to szybko kierunki mrygają, sprawdziłem jak to widać z tyłu i raz mi mryga kierunek a raz stop i tak na zmianę a jak włączę awaryjne czy sam kierunek wszystko jest ok. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-11-2016, 19:23 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (01-11-2016, 19:22)Mati napisał(a): jak mam kierunek w lewo i naciskam stop i trzymam to szybko kierunki mrygająUszkodzona masa lampy
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
ale samo znów zaczeło dobrze działać, jutro popatrzę do lampy, czy wie ktoś który kabel w kostce to masa? nie chcę mi się całego boczka rozbierać tylko lampę odkręce
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Pewnie czarny...
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Czarny to masa, to potwierdzic moge.
Tez mialem rok temu z tymi kablami problemy. Ale takie czyszczenie "kontaktem" nie dawalo jakos na dluzej spokoju i problem powracal. Rozebralem cala wtyczke uprzednio zrobiwszy zdjecie sobie z kolejnoscia kabli. Poczyscilem kazdy styk pilnikiem igiełkowym i kazdy z osobna podoginalem mocniej, bo one z czasem sie rozchylaja. We wtyczce jak są to ciezko je dogiac i polamac mozna, Jak ma sie w reku złącze i kabel, to mozna ladnie dogiac. Tak wszystkie kabelki zrobilem w obu lampach w sumie dla pewnosci, przeplukalem kontaktem, podlaczylem, psiknalem konserwacyjnym isolem i dodatkowo tasma dwustronna, ale bez sciagania oslonki z jednej strony okleilem otwor gdzie wychodzi kabel do lamy z blotnika. Tam przy lampie jest gąbeczka ktora juz tak nie dociska, wiec dostawala sie tam woda moze tez wlasnie. Po daniu tej tasmy gabeczka jest mocniej dociskana. Nie mam juz problemow od roku z tymi swiatlami. Warto poswiecic wiecej uwagi na te wtyczki i nie kontaktem samym, ale rozebrac je i cale przeczyscic dokladnie i podoginac. Te wtyczki sa rozbieralne akurat, wiec zaden problem z tym aby to zrobic. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-11-2016, 22:59 przez A2-eR11.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości