http://olx.pl/i2/oferta/renault-grand-sc...6nZsF.html
to auto jsordyl będzie znał - jest z PIKURA pomorskiego
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-07-2014, 07:17 przez PRZEMO.)

Szukam Scenic 2.0 benzyna .
A może 1.9 dCi bez FAP?
http://olx.pl/i2/oferta/renault-grand-sc...6nZsF.html to auto jsordyl będzie znał - jest z PIKURA pomorskiego (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-07-2014, 07:17 przez PRZEMO.)
Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
![]() PRZEMO napisał(a):A może 1.9 dCi bez FAP? wrzuciłem go nieco wcześniej - i odpowiedź zainteresowanego też jest wcześniej ;) ss-2 napisał(a):A ja mam pod nosem takiego Ostatnio chyba mało jeździł - przegląd planowany po 98kkm lub wrzesień 2012, przebieg do weryfikacji oczywiście. Ogólne wrażenie bardzo dobre i wg mnie warto pojechać osobiście na oględziny. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-07-2014, 10:24 przez funkoval.)
op
@ funkoval możesz mi powiedzieć co tam patrzeć ewentualnie pod maską i na co zwrócić uwagę prócz zużycia elementów. .....?
20900 za 2006 to chyba sporo.... ale z drugiej strony jeśli warto..... ile do zbicia tak realnie ? ![]() No i teraz pytanie czy brać pod uwagę tego z Bełchatowa ..... różnica w pieniądzach niezbyt duża a rocznikowo dwa lata..... :/ (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-07-2014, 10:50 przez ss-2.)
1. Brać pod uwagę wszystkie, bo jeszcze nie kupiłeś, nie wiadomo czy kupisz którykolwiek z nich.
2. Do zbicia 900 pln, 1.900 jak będziesz mocno targował, chyba że znajdziesz coś, czego być nie powinno - wtedy albo targujesz, albo odpuszczasz. 3. Pod maską zobaczysz plastik ;) a tak ogólnie to sprawdź: - jak się trzyma wygłuszenie i w jakim jest stanie, może są jakieś naklejki z przeglądów/wymian oleju/serwisu klimy; - jak wyglądają widoczne elementy silnika i osprzętu - czy noszą ślady mycia ("biała pleśń" na odsłoniętych metalowych częściach), czy osłony aku etc. są na miejscu, trzymają się dobrze i mają wszystkie klipsy - czy śruby zderzaka nie mają śladów ściągania zderzaka (częstego ściągania - wyrobione lub wytarte łby) - o śniedzi na klemach/kostkach i śladach oleju to sam wiesz. Odpal silnik i posłuchaj go na wolnych obrotach, jeżeli się da to zrób jazdę próbną - sprawdzisz parktronik, bo na moje oko dołożony. Sprawdź język wyświetlacza - czy jest wersja PL (teoretycznie poliftowy powinien mieć, ale nie wiem, jak te z 2006 r.). Przy włączonym silniku sprawdź wycieraczki - najpierw polej szybę wodą żeby pióra na sucho nie chodziły i tym samym mniej hałasowały. A potem jeżeli bilans jest dodatni to i tak do serwisu - wiadomo, stan podwozia, osłony silnika (tam też może być olej), ewentualne info o ostatnim serwisie. Może uda Ci się przed wycieczką uzyskać VIN? Wtedy można poszukać więcej info. ss-2 napisał(a):@ funkoval możesz mi powiedzieć co tam patrzeć ewentualnie pod maską i na co zwrócić uwagę prócz zużycia elementów. .....? ss-2, looknij tu http://www.scenic-forum.pl/Watek-Zakup-S...%C4%85cego (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-07-2014, 12:55 przez Oktawiusz.)
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości