diablo79
1,155
5
262
187
INNY
2019
2.0 dCi 160KM, 2013-2016
Poznań
diablo79
Zarejestrowani
— 10-10-2017, 21:39
Mam nadzieję że na gwarancji No i że jest mocniejszy niż standardowy
Diagnostyka CLIP, naprwa i programowanie kart
Espace 2.0 dCi 147 kw
Diagnostyka CLIP + programowanie kart 506-526-200
2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi diablo79 za ten post post:2 użytkowników postawiło Thank You to diablo79 for this post
• krosser, PRZEMO
acidmk
2,246
6
369
278
INNY
2012
INNY
Warszawa
acidmk
Specjalisci
— 12-10-2017, 17:46
Wiem że w grupie vag można spokojnie to wyłączyć np vcds'em. Trik polega na tym że w sterowniku zmienia się napięcie akumulatora przy jakim start stop się nie włącza bo ma za słaby akumulator ;-) i napięcie z 12,2 zmienia się na wyższe. Wtedy system się nie włączy B-)
pozdrawiam, acidmk
•
krosser
3,448
19
1949
2,199
INNY
2013
INNY
Zamość
krosser
Zarejestrowani
— 12-10-2017, 18:17
W grupie vag mozna wyłączyć z poziomu ustawień samochodu. Ja w sluzbowym golfie od razu to wyłączyłem
•
mojzesz92
8,745
29
2767
497
INNY
2011
INNY
Warka
krosser ale niestety vagi mają rożne sofy, komputery itd i nie w każdym tak się da... VW jset faworyzowane i może tak miałeś a nie dziwne że w skodzie tak prosto nie ma
•
krosser
3,448
19
1949
2,199
INNY
2013
INNY
Zamość
krosser
Zarejestrowani
— 12-10-2017, 18:47
W tamtym roku jezdzilem Octavią z 2015 roku i też wylaczyłem z poziomu ustawień samochodu/preferencji użytkownika.
•
cinas
821
12
160
2
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Kaczory
cinas
Specjalisci
— 12-10-2017, 19:14
Marek1603 ale w kabinie nie ma + rozrusznika dlatego podałem rozwiązanie z czasówką którą wystarczy podłączyć pod przycisk
Diagnostyka, aktywacje, konfiguracje CLIP, Renault Commander
Naprawy elektryki/elektroniki - kontakt pw. www.tele-elektro-bis.pl
•
pabloj_21
92
0
29
0
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Piastów
Podobno jest jeszcze jeden sposób - do zrobienia w ASO. Konwersja działania systemu: można odwrócić działalnie i przy uruchomieniu system jest wyłączony a po wciśnięciu przycisku włącza się. To rozwiązuje problem absolutnie.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pabloj_21 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to pabloj_21 for this post
• momix
PITKL
19
0
1
4
SC III ph II
2013
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Rzemień
PITKL
Zarejestrowani
— 13-04-2018, 09:37
Witam,
Pisze po raz pierwszy, w razie błędów przepraszam.
mam zapytanie - prośbę dotyczącą podłączenia:
Rozrusznika nie ma w kabinie
Taki przekaźnik podpinamy pod przycisk ustawiamy czas np. 2 minuty i naciśnie za nas przycisk
http://ase.hoste.pl/sklep/index.php?p238...cy-5dpp200
jeżeli ktoś mógłby udostępnić schemat; rysunki; zdjęcia - podłączenia tego przekaźnika - które pomogły by mi to wykonać w moim samochodzie.
Pozdrawiam wszystkich.
PITKL
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2018, 09:39 przez Asia.)
•
TomaszB
11,651
38
3262
1,743
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Świdnica
TomaszB
Moderatorzy
— 13-04-2018, 11:54
Też się do tego szykuję, nie powinno to być nic skomplikowanego, sterowanie przekaźnika plus zamykany obwód, próbówka w rękę i do boju.
Bycie starszym ma swoje wady i zalety - nie widzisz liter z bliska, ale poznajesz idiotów z daleka...
•
martingg
452
0
119
57
SC III ph II
2014
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Żyrardów
martingg
Zarejestrowani
— 13-04-2018, 12:04
ne prościej i szybciej wyłączyć CLIPem? ;)
•
|