czy ma ktoś pomysł jak go deaktywować ?
Wiem że w innych markach stosują oporniki które po kilku sekundach od odpalania
wyłączają system
Ktoś jakiś pomysł?
Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
System START STOP - deaktywacja
op
jak wiemy w SIII zdarza się system start stop który wyłącza silnik np na światłach
czy ma ktoś pomysł jak go deaktywować ? Wiem że w innych markach stosują oporniki które po kilku sekundach od odpalania wyłączają system Ktoś jakiś pomysł?
Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Na gwarancji bez szans
Testowałem w piątek w firmowej Astrze IV Po gwarancji trzeba poza ASO robić Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Możliwe, że zmiana konfigu auta to wyłączy. Jednak jak ma się to do gwarancji nie wiem. Teoretycznie nie powinno być widoczne, bo funkcja będzie wyłączona programowo.
Możemy kiedy spróbować (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-10-2017, 22:12 przez Oktawiusz.)
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Przecież to wspaniała funkcjonalność pozwalająca zaoszczędzić cenne nanomilimetry sześcienne paliwa! Ekologicznie i pomysłowo oraz.. [ban]
Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.
Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
Ja w Dusterze też już mam ten wynalazek i pomysł, żeby nie deaktywować go w kompie. W dacii jest wyłącznik i wystarczy wstawić przekaźnik, którego styki podłączasz pod wyłącznik, a cewkę sterujesz ze stacyjki z pozycji rozrusznika. Ja jeszcze dodatkowo chcę wstawić włącznik przed cewką, aby mieć możliwość wyłączenia.
Softowo da się opanować lub przekaźnik
Diagnostyka, aktywacje, konfiguracje CLIP, Renault Commander
Naprawy elektryki/elektroniki - kontakt pw. www.tele-elektro-bis.pl
Dowolny na 12V DC.
http://allegro.pl/lispol-przekaznik-jzc-...72209.html http://allegro.pl/przekaznik-mocy-relpol...69149.html https://allegro.pl/listing?string=przeka...e-1-4-1003 Ja kupiłem dodatkowo taki okrągły przełącznik tylko czarny (wpisz przełącznik 12v). http://allegro.pl/lispol-wylacznik-okrag...95379.html https://allegro.pl/listing?string=prze%C...t-1-4-1003 Parę cienkich przewodów, lutownica + cyna, koszulki termo-kurczkiwe i średnio ogarnięty facet sprawdzi gdzie się wpiąć i polutuje. Styk przekaźnika lutujesz równolegle do przycisku deaktywacji. Jedną nóżkę cewki przekaźnika na masę, a drugą przez wyłącznik do stacyjki gdzie idzie sterowanie na rozrusznik. TRZEBA SPRAWDZIĆ PONIEWAŻ STEROWANIE ROZRUSZNIKA MOŻE BYĆ "MINUSEM". Wtedy jedną nóżkę na plus, a drugą przez przełącznik na stacyjkę. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-10-2017, 18:21 przez Marek1603.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości