Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Stop błąd ładowania akumulatora


pio555
Junior Administratorzy

To teraz pytanie ile kosztuje regeneracja?
Jesli powyzej 50% nowego to raczej bym wolał kupic nowy

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

op Dokładnie jak piszesz, jeśli regeneracja kosztuje połowę nowego to wolę oryginalny nowy alternator i po sprawie, kwestia tylko czy mogę zamontować ten Mitsubishi 185A za 700 zł i nie będzie żadnych problemów.

Sprawdzałem czym różnią się te dwa alternatory i czy nie mają różnych podłączeń ale wychodzi na to że oprócz różnic w tylnej budowie to nie ma różnicy.

[Obrazek: 341d811b42498a8a961c7281f10d][Obrazek: bce062074aa28648629d35aae5ca]

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-01-2020, 23:35 przez Neonixos666.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Neonixos666 za ten post post:
  • Trzeci
Lepus
Zarejestrowani

Ja jakiś czas temu dawałem do regeneracji altek z Opla, wymienili wszystko, szczotki z regulatorem, łożyska, pierścienie ślizgowe, oczyszczenie, sprawdzenie i jak pamiętam cena do 250 PLN. To solidny warsztat i znany w mojej okolicy. Więc warto popytać.

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

op Dziś znalazłem człowieka który zajmuje się takimi naprawami i powiedział mi że ogarnie temat w dobrej cenie (znajomy wujka) w poniedziałek będzie miał części i może go złoży. Liczę że wtorek-środa- już wyjedzie Scenic, na razie stoi na placu rozebrany jak po dzwonie :/

Przegrana sprawa z naprawami w Scenicu to że trzeba wymienić czasem rozrząd, naprawić alternator czy np rozrusznik to normalna sprawa ale żeby się do tych rzeczy dostać to pół auta trzeba rozebrać a to generuje niepotrzebne koszty w normalnym aucie wyjecie altka to pestka i nie zajmuje dużo czasu ewentualnie potrzeba podnośnika a tu zdjęcie zderzaka i odsunięcie chłodnic z wiatrakami żeby w ogóle klucz włożyć i go wyjąć.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2020, 21:28 przez Neonixos666.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Neonixos666 za ten post post:
  • pio555
Neonixos666
Zarejestrowani

op Dziś odebrałem alternator z naprawy wymienione zostały łożyska, komutator i regulator napięcia ze szczotkami za części i robotę 350 zł. Jutro chłopaki to montują i mam nadzieję że po południu już go odbiorę. Gość nawet konkretny już umówiłem się z nim na naprawę alternatora w Ducato bo nie wzbudza się altek sam tylko trzeba go obrotami zachęcić.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Neonixos666 za ten post post:
  • pio555
Neonixos666
Zarejestrowani

op Napiszę tylko jak by kogoś interesowało nr części do regeneracji alternatora Valeo 150 A. Części są firmy AS.

Regulator napięcia ARE3046
Komutator ASL9015
Łożysko 1 ABE9006
Łożysko 2 ABE9003

Scenic dziś zaczął być składany jutro będę miał informacje czy cała operacja zakończyła się sukcesem.

Odpowiedz
kotleto
Zarejestrowani

(22-01-2020, 20:05)Neonixos666 napisał(a): Części są firmy AS.

Jakoś mam złe doświadczenia z częściami tej firmy

Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

op Jest to jeden z największych producentów takich części a często innych producentów są niestety niedostępne.

Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

op Dziś odebrałem Renatę wszystko jest naprawione, jutro tylko muszę porządnie naładować akumulator i mam nadzieję że już będzie wszystko dobrze.

Odpowiedz
itek
Pomóżcie postawić diagnozę!
SCIII phII 1.6 benz. 2011
Po zatankowaniu nie chciał odpalić. Zero reakcji na "start". Komunikat "skręć kierownicę+START" - i nic!
Nie wszystko w aucie działało ale odpiąłem na moment akumulator i pomogło. Jechałem dalej wszystko ok!
Profilaktycznie wymieniłem akumulator bo miał nieco niskie wartości.
Na drugi dzień w trasie, po wjechaniu na parking, podwyższone obroty i umiarkowane rzężenie w okolicy alternatora. Przy dodaniu gazu-cichło.Po kilku godzinach ruszyłem i po niedługim czasie znów hałasy, jakby rolka lub alternator i komunikat " Błąd ładowania akumulatora". Powtórzyło się to kilkakrotnie aż w pewnym momencie jakby lekko stopnęło silnik i zapiszczał pasek na moment, no i wszystko ustąpiło-brak hałasów i komunikatów. Zrobiłem z 200 km i nic. Następnego dnia znów lekkie rzężenie i stary komunikat. Zjechałem do serwisu, który nic nie stwierdził, gdyż na ten moment usterka nie występuje, jedynie niskie ładowanie (13,5V). Z tym bym się nie zgodził, gdyż w moim SCIII jest podobno "inteligentne ładowanie" i nie zawsze musi być wysokie. Czego szukać, podpowiedzcie!

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości