Niestety ale regeneracja zestawu sprzęgła to wielka loteria.
Wszyscy dają gwarancję, wszyscy są fachowcami działającymi na rynku minimum od 15 lat i dysponują najnowszej generacji maszynami do przeprowadzenia regeneracji.
Przy okazji wymiany silnika postanowiłem przyjrzeć się swojemu zestawowi (dwumas, docisk i tarcza), powodem było to, że na tym zestawie padł już 3-ci nowy wysprzęglik. Wytrzymywały po 9 miesięcy a ten ostatni rok i 4 miesiące (każdy z nich został rozerwany jakby ktoś włożył w niego mocną petardę).
Dwumas kupiłem używany a docisk i tarcza nowe w pudełku oryginał LUK.
Co się okazało po dokładnych oględzinach, że tarcza i docisk noszą ślady regeneracji tak więc sprzedaż ich jako fabrycznie nowe była oszustwem.
Podczas montażu nie przyglądałem się temu zbyt wnikliwie, po prostu nowe oryginał w pudełku to zakładam i tyle.
Po porównaniu docisku z zakupioną używką (tym razem w 100% pewniakiem) okazało się, że mój docisk ma o 7 mm niżej słoneczko niż powinien mieć. To sprawiało, że wysprzęgliki o 7 mm wychodziły za daleko a co za tym idzie rozrywały się.
Tak wygląda regeneracja.
Wszyscy dają gwarancję, wszyscy są fachowcami działającymi na rynku minimum od 15 lat i dysponują najnowszej generacji maszynami do przeprowadzenia regeneracji.
Przy okazji wymiany silnika postanowiłem przyjrzeć się swojemu zestawowi (dwumas, docisk i tarcza), powodem było to, że na tym zestawie padł już 3-ci nowy wysprzęglik. Wytrzymywały po 9 miesięcy a ten ostatni rok i 4 miesiące (każdy z nich został rozerwany jakby ktoś włożył w niego mocną petardę).
Dwumas kupiłem używany a docisk i tarcza nowe w pudełku oryginał LUK.
Co się okazało po dokładnych oględzinach, że tarcza i docisk noszą ślady regeneracji tak więc sprzedaż ich jako fabrycznie nowe była oszustwem.
Podczas montażu nie przyglądałem się temu zbyt wnikliwie, po prostu nowe oryginał w pudełku to zakładam i tyle.
Po porównaniu docisku z zakupioną używką (tym razem w 100% pewniakiem) okazało się, że mój docisk ma o 7 mm niżej słoneczko niż powinien mieć. To sprawiało, że wysprzęgliki o 7 mm wychodziły za daleko a co za tym idzie rozrywały się.
Tak wygląda regeneracja.