Spadek obrotów, gaśnięcie po wymianie rozrządu, Scenic III, 1.6 16V 2010
9 bar kwalifikuje silnik do remontu. Ale moim zdaniem źle zrobiłeś pomiar, bo przy takim ciśnieniu silnik nie odpalałby i nie miał mocy
Akumulator naładowany na 100% ? Może miernik trefny? Przy 9 barach to żarłby olej, dymił i nie jechał . Normalnie powinno być ok 13-14 barów
Poza tym nie wiem skąd masz miernik w atmosferach. Takie to chyba były za PRL (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2019, 14:06 przez Grzegorz Łubieński.)
Z jazdy może być nie doładowany. Jak masz możliwość podlacz pod prostownik. ATM to prawie 0.99 bara więc różnica niewielka ale pomiar co najmniej dziwny
Nie ma nic wspólnego
Musiałby być sporo pasek przestawiony aby zawory nie były domknięte w suwie sprezania. Ale wtedy by nie odpalał wcale (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2019, 16:57 przez Grzegorz Łubieński.)
Proponuję wpierw sprawdzić innym miernikiem po naładowaniu akumulatora. Jeśli wynik będzie taki sam dopiero wtedy zacznij się martwić. Moim zdaniem przy 9 barach byłby bardzo duży problem z odpaleniem silnika
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości