op
Witam Szanowne Grono!!
taki oto problem - auto Grand Scenic II 2.0 16V z automatem DP0 056 - objawy - przy przełączeniu na D skrzynia wrzuca jedynkę dodaję gazu auto ledwo się toczy obroty rosną jeżeli nie odpuszczę gazu w pewnym momencie jest uderzenie jak by chciało wyrwać skrzynie i nic. Jeżeli przy wyższych obrotach odpuszczę gaz zanim nastąpi uderzenie to auto jakby troszkę przyspiesza ale tylko na ułamek sekundy i tak gazując lekko i odpuszczając można się lekko rozpędzić. W chwili obecnej jeżdżę startując z drugiego biegu który wybieram ręcznie jak już ruszę to przełączam na D i dalej idzie normalnie. Wymienione zostały dwa elektrozawory do których można się dostać przez miskę olejową oraz zrobiona została adaptacja - nic nie pomogło. Clip nie pokazuje żadnych błędów. Czy ktoś miał taki przypadek - jaka diagnoza (o ile można mówić o diagnozie na odległość)? Czy opłaca się regenerować skrzynie (czy ktoś konkretnie to robił - jakie koszty - jak z gwarancją) czy lepiej zaryzykować używkę. Będę wdzięczny za wszelkie informację. Ktoś gdzieś kiedyś słyszał że w Poznaniu jest dobra firma - jedzie się wstawia i na koniec dnia zrobione ale to na zasadzie gdzieś dzwoni ale nie wiadomo gdzie. Ile jest roboty z wyciągnięciem skrzyni? Ja jestem ze Szczecina więc jeżeli ktoś miałby info o zakładach regenerujących lub posiadających taką skrzynię używaną gdzieś w pobliżu np Poznań, Gorzów, Zielona Góra, Koszalin, Kołobrzeg będę wdzięczny. Pytanie czy ktoś się orientuje czy ma znaczenie czy skrzynia ma oznaczenie DP0 056 czy np DP0 044 czy też jakieś serie sobie odpowiadają (pytanie istotne gdybym się zdecydował na używkę). Z góry dziękuję za wszelkie informacje pozdrawiam !!
taki oto problem - auto Grand Scenic II 2.0 16V z automatem DP0 056 - objawy - przy przełączeniu na D skrzynia wrzuca jedynkę dodaję gazu auto ledwo się toczy obroty rosną jeżeli nie odpuszczę gazu w pewnym momencie jest uderzenie jak by chciało wyrwać skrzynie i nic. Jeżeli przy wyższych obrotach odpuszczę gaz zanim nastąpi uderzenie to auto jakby troszkę przyspiesza ale tylko na ułamek sekundy i tak gazując lekko i odpuszczając można się lekko rozpędzić. W chwili obecnej jeżdżę startując z drugiego biegu który wybieram ręcznie jak już ruszę to przełączam na D i dalej idzie normalnie. Wymienione zostały dwa elektrozawory do których można się dostać przez miskę olejową oraz zrobiona została adaptacja - nic nie pomogło. Clip nie pokazuje żadnych błędów. Czy ktoś miał taki przypadek - jaka diagnoza (o ile można mówić o diagnozie na odległość)? Czy opłaca się regenerować skrzynie (czy ktoś konkretnie to robił - jakie koszty - jak z gwarancją) czy lepiej zaryzykować używkę. Będę wdzięczny za wszelkie informację. Ktoś gdzieś kiedyś słyszał że w Poznaniu jest dobra firma - jedzie się wstawia i na koniec dnia zrobione ale to na zasadzie gdzieś dzwoni ale nie wiadomo gdzie. Ile jest roboty z wyciągnięciem skrzyni? Ja jestem ze Szczecina więc jeżeli ktoś miałby info o zakładach regenerujących lub posiadających taką skrzynię używaną gdzieś w pobliżu np Poznań, Gorzów, Zielona Góra, Koszalin, Kołobrzeg będę wdzięczny. Pytanie czy ktoś się orientuje czy ma znaczenie czy skrzynia ma oznaczenie DP0 056 czy np DP0 044 czy też jakieś serie sobie odpowiadają (pytanie istotne gdybym się zdecydował na używkę). Z góry dziękuję za wszelkie informacje pozdrawiam !!