adi84
7,312
18
3115
7,452
SC I ph II
2000
1.4 i 16V 95KM, 1999-2001
Ręczno
adi84
Zarejestrowani
— 25-09-2015, 11:27
18"
Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
•
funkoval
14,278
42
2123
1,550
INNY
2015
INNY
Warszawa / Mazury
funkoval
Specjalisci
— 25-09-2015, 11:49
Normalny rozmiar teraz dla cross-overa. Bo zdaje się, że wzorem Espace, Scenic zostanie crossem.
•
adi84
7,312
18
3115
7,452
SC I ph II
2000
1.4 i 16V 95KM, 1999-2001
Ręczno
adi84
Zarejestrowani
— 01-10-2015, 07:29
Motor z wczoraj. Awangarda techniczna. Tytuł artykułu.
Ja ta żółta chce!
•
funkoval
14,278
42
2123
1,550
INNY
2015
INNY
Warszawa / Mazury
funkoval
Specjalisci
— 01-10-2015, 07:32
Nie czaję hasła o tym, że silnik nieznany, jeśli 300+ koni to turbobenzyna i tylko pytanie czy 1.8 z alpine czy stary 2.0.
•
adi84
7,312
18
3115
7,452
SC I ph II
2000
1.4 i 16V 95KM, 1999-2001
Ręczno
adi84
Zarejestrowani
— 01-10-2015, 09:12
Ciekawy ranking. Sczeniaki od dołu tabeli aż po podium.
•
funkoval
14,278
42
2123
1,550
INNY
2015
INNY
Warszawa / Mazury
funkoval
Specjalisci
— 01-10-2015, 09:21
I znów segment K (ix 20) wśród minivanów
•
adi84
7,312
18
3115
7,452
SC I ph II
2000
1.4 i 16V 95KM, 1999-2001
Ręczno
adi84
Zarejestrowani
— 01-10-2015, 11:06
Buahahahahaha Renault na końcu. Ehh te niemieckie rankingi.
•
adi84
7,312
18
3115
7,452
SC I ph II
2000
1.4 i 16V 95KM, 1999-2001
Ręczno
adi84
Zarejestrowani
— 25-10-2015, 13:25
Ciekawe Motor 19.10.
•
Oktawiusz
14,817
56
2038
683
INNY
2019
INNY
Sokołów Podlaski
W miarę trafne te punkty w sumie.
Ciekawe tylko te usterki wyświetlacza w trójce. W dwójce tego nie napisali a chyba powinno być odwrotnie.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
•
funkoval
14,278
42
2123
1,550
INNY
2015
INNY
Warszawa / Mazury
funkoval
Specjalisci
— 25-10-2015, 18:22
Moim zdaniem klocki zużywają się szybciej nie od zapieczenia elementów układu, tylko od wymiany bez CLIPa, bez cofnięcia silniczka i przyuczenia do nowych klocków. O wyświetlaczu niech się kolega cinas wypowie.
•
|