Scenic III 1.6 dci, szybko przybywa sadzy w DPF, częste wypalanie.
(03-04-2024, 04:14)twilk7 napisał(a): @ Neonixos666 ciśnienie przed turbo, powinno być równe ciśnieniu atmosferycznemu Sprawdzałem dzisiaj u mnie i też mam wyższe. Atmosferyczne 1002hPa a przed turbo 1095hPa Ciśnienie doładowania jest ok względem oczekiwanego
op
(03-04-2024, 04:14)twilk7 napisał(a): @ Neonixos666 ciśnienie przed turbo, powinno być równe ciśnieniu atmosferycznemu Przy włączonym zapłonie tak ale jak silnik jest uruchomiony to jest lekko powyżej, z materiałów jakie znalazłem na YT to właśnie ciśnienie przed turbo na wolnych obrotach powinno być około 1100. Nie wiem czy dobrze to interpretuje ale zauważyłem że jak jest za bogato to wzrasta ciśnienie przed turbo jak by te dodatkowe paliwo powodowało wzrost ciśnienia spalin. Obserwuje stale podczas jazdy korekty na wtryskiwaczach i jak się zachowują podczas przyśpieszania i jazdy bez obciążenia, jedynie wtryskiwacz na 2 cylindrze i 4 wydaje mi się ok reszta ma spore odchyły na + i -.
+48 509 963 064 Jacek Bugajski
Wysłane z Xiaomi
op
Decyzja podjęta, we wtorek miał być test przelewowy ale to bez sensu, będzie wyciągnięcie wtryskiwaczy i odesłanie ich na sprawdzenie i ewentualną regenerację, chce regenerować swoje bo myślę ze są elektrycznie w dobrej kondycji ale mają problem z rozpylaniem i trzymaniem dawki więc myślę że nie będzie to jakaś masakra cenowa. Kolega twilk7 polecił zakład gdzie będą wysłane, widziałem zdjęcia z regeneracji takich samych wtryskiwaczy i robi to wrażenie. Będą sprawdzone wszystkie więc będzie pewność że jak założę je po regeneracji będą działać na 100% dobrze. Jeszcze tylko muszę ogarnąć nowe podkładki.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-04-2024, 18:35 przez Neonixos666.)
op
(06-04-2024, 22:46)KamBul napisał(a): Mniej więcej jesteś już w stanie napisać kiedy będą zamontowane na aucie ? Czekam niecierpliwie na wynik We wtorek rano będą wyjmowane z auta więc nie wiem czy operacja zakończy się w tym tygodniu, wszystko zależy kiedy wrócą wtryski czyli ile będzie trwałą ewentualna regeneracja. Mam nadzieję że nie wyrwie mnie z butów koszt ale co by nie było będę miał to już za sobą, po cichu liczę że sporo przy nich nie trzeba robić bo nic się z nimi nie dzieję auto odpala, przyśpiesza nie faluje i nie stukają. Może wystarczy wymiana samych końcówek i będzie ok. Jedyny z nimi problem to właśnie generowanie sporej ilości sadzy a przez to szybkie zapełnienie filtra dpf i częste wypalania. Jak by ktoś się zastanawiam jakie wartości ma pokazywać sonda to tu jest bardzo dobry przykład.
op
Wtryski wyjęte, niestety chyba ktoś tu chyba już był i dwa wtryski są ewidentnie inne, wyglądają ładniej i mają inny nr w kółeczku. Mają też dziwne oznaczenie żółtym pisakiem. Myślę że dwa były wymieniane na używki a dwa są oryginalne. Pierwszy i trzeci są stare i nanich rozjechane były korekty najbardziej a drugi i czwarty są wymienione.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-04-2024, 16:20 przez Neonixos666.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości