Wysłane z mojego CPH2251 przy użyciu Tapatalka
Scenic III 1.6 dci, szybko przybywa sadzy w DPF, częste wypalanie.
@ Neonixos666 było słychać syczenie w czasie przyspieszania. Zaczynało się mniej więcej od 1800 obr/ min. Teraz jest cisza.
Wysłane z mojego CPH2251 przy użyciu Tapatalka
op
Ja raczej pójdę za radą kolegi i zrobię test dymiarką. Przy tej metodzie nie trzeba za bardzo nic rozbierać a warto zobaczyć czy jest szczelnie.
Wysłane z mojego M2101K7BNY przy użyciu Tapatalka (18-10-2023, 06:00)wojteks napisał(a): Ja tam widzę pęknięcie i to całkiem duże. Jak robiło się ciśnienie doładowania to ono się istotnie powiększało. Oczywiście, że jest pęknięcie. Tylko ono ma ok 2 cm i jest jeszcze na dolnej krawędzi, co może być dość ciężko dostrzec, a samo zapocenie ma powierzchnię +- 5cm x 5cm i jest dużo łatwiej zauważalne. Btw. U siebie dzisiaj coś takiego stwierdziłem (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-10-2023, 16:54 przez mike_pi.) (17-10-2023, 10:29)Vapor napisał(a): U mnie - mam taką nadzieję - problem rozwiązany.Czy ty byłeś przy wymianie IC? Tam wystarczy tylko zderzak zrzucić czy coś więcej jest do rozprucia? Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka
Wymieniałem z kolegą.
Trzeba zdjąć zderzak. Ja odkręciłem jeszcze dwie śruby, zaznaczone na fotce- wtedy rurę idącą od turbo do IC można trochę wysunąć i wtedy jest łatwiej ją odpiąć, a potem założyć. Jeszcze zdjąłem te plastiki po bokach - to chyba nazywa się kierownice powietrza. Wysłane z mojego CPH2251 przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-10-2023, 11:20 przez Vapor.)
Tak, IC. To zdjęcie zrobione jest od strony komory silnika.
Przy okazji wymiany IC zastanawiam się nad większym /bardziej wydajnym zwłaszcza, że już mam wirusa wgranego. Czy ktoś ma może doświadczenie w tym zakresie? Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-10-2023, 18:13 przez mike_pi.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
12 gości