op
Przerzucają stare zdjęcia znalazłem odczyt tlenu z sondy i wynik był w okolicach 0,156-0,157 a obecnie odczyt na wolnych plasuje się ponad 0,20 ( 0-sporo tlenu 1- bardzo bogato). Tak że nawet bez doładowania jest za bogato na wolnych.
Scenic III 1.6 dci, szybko przybywa sadzy w DPF, częste wypalanie.
op
Naprowadzony przez kolegę sprawdziłem czujnik MAF i tu mam dziwny odczyt, na wolnych obrotach pokazuje ponad 10 g/s a po zgaszeniu silnika 3,8 g/s co mnie dziwi bo niby dlaczego przy niedziałającym silniku wykazuje jakiś przepływ. Co o tym sądzicie?
op
Patrzyłem wiązkę do sondy i nie widać uszkodzeń. Dziś jadąc emerycko bardzo spokojnie praktycznie nie używając doładowania przyrost sadzy na 10 km wyniósł 1,5 g przy normalnej jeździe to nawet 5g. Mi mocniejsze przyspieszenie to ostry przyrost sadzy, MAF są zaleje wtedy do 40g/s.
op
Wartości po zgaszeniu, dziwne skoki są ilości powietrza mierzonego a oczekiwanego. Np jadę i nagle 400 parę mg/cykl mierzonego a 200 parę oczekiwanego. Muszę przyjrzeć się przepływce bo coś jest nie tak (Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-07-2023, 18:51 przez Neonixos666.)
op
MAF raczej do wymiany. Wartości mocno odbiegają od spodziewanych, niby można czyścić ale czy po przebiegu ponad 250 tyś można spodziewać się odpowiedniego odczytu z jego strony?
op
Na próbę odłączyłem wtyczkę od MAF, auto odpaliło i zgasło i potem już odpaliło normalnie, dalej zostało 3,86g/sec a Inlet air flow zmianiało się nie wiadomo czemu skoro odłączyłem przepływkę. Sonda nie grzała się i nie było z niej odczytu napięcia. Wydaje mi się że jakoś lepiej jechał choć może wydawało mi się.
op
Kontynuując swoje przeboje z Renatą dziś odłączyłem MAF i sondę szerokopasmową jednocześnie. Jest postęp bo nie przybywa tak szybko sadzy bo tylko 0,2 g na 10 km więc nie tak dużo, zalałem kolejna butelkę LM na wtryskiwacze. Zauważyłem też różnicę w temperaturze DPF jak jest ponad 300 to nie przybywa ale jak ponad 200 to lekko przybywa.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
7 gości