Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Scenic II 1.9DCI Błąd grzałki nurkowej nr 3 + Kontrolka Serwis


Mati
Zarejestrowani

Sprawdź jakie ładowanie jest na akumulatorze, na wolnych obrotach i na zwiększonych tak do 2k

Wysłane z kolorowego kalkulatora

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Cienki fioletowy to jest kabel sygnałowy, trudno określić jakie napięcie na nim powinno być. Przesyła dane synchroniczne.

Odpowiedz
alberciik1122
Zarejestrowani

op Mierzyłem na cienkim fioletowym. Masa wzięta z aku.
Gruby czerwony ma 13,6, akumulator też tyle samo.
Na wolnych 13,6, gdy dodaje gazu przez sekundę podskakują i znowu spada na 13,6.

Gdy odłączam kostkę z alternatora i sprawdzam bezpośrednio na nim jest 13,6 gdy podpinam kostkę i mierzę z fioletowego kabla jest 7,8
Kostka szwankuje?

Odpowiedz
Lepus
Zarejestrowani

Napięcie ładowania sprawdzasz na czerwonym, po co Ci fioletowy? To jak kolega wyżej pisze, to sygnałowy. Jak masz te 13,6 i po podgazowaniu jest trochę więcej to jest OK.

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości