Dzięki za wyjaśnienia.
Przewody gumowe widzę że ktoś zmieniał bo nawet się pobrudzić nie zdarzyły. Zwrócę uwagę na zaciski z tyłu.
Pewnie było milion razy... Ale jak najprościej zwolnić hamulce/ zaciski do wymiany klocków? No i słynne pytanie : po wymianie klocków kalibruje się zaciski na nowe położenie zero czy nie??
Do diagnostyki mam autel ap200 i komunikacja wygląda tak :
Przewody gumowe widzę że ktoś zmieniał bo nawet się pobrudzić nie zdarzyły. Zwrócę uwagę na zaciski z tyłu.
Pewnie było milion razy... Ale jak najprościej zwolnić hamulce/ zaciski do wymiany klocków? No i słynne pytanie : po wymianie klocków kalibruje się zaciski na nowe położenie zero czy nie??
Do diagnostyki mam autel ap200 i komunikacja wygląda tak :
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-01-2024, 21:10 przez Slepak1987.)