niebieski dym świadczy ewidentnie że ropa nie jest właściwie wtryskiwana lub w nie odpowiednim momencie i nie dochodzi do jej całkowitego spalania bo resztki tworzą ten dym.
SCENIC III Ryzyko awarii silnika GS3- analiza przypadku( praca doktorska?)
No i problem rozwiązany ktoś wcześniej założył u mnie zły ten czujnik na rampie wtrysku jakiś zamiennik o złym numerze ale dzięki koledze i podmiance na oryginalny wszystko działa jak należy i auto ma większą moc
Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Zły czujnik Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Dobry czujnik Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-04-2020, 11:24 przez cyborg.) (26-03-2020, 20:35)andrzejwa napisał(a): Czemu od razu takie czarne myśli? Był błąd i go nie ma. Rodzaj paliwa w tym przypadku nie ma znaczenia bo prawdopodobnie miałeś błąd obwodu wtryskiwacza. W razie czego wymienisz jeden wtryskiwacz a obecnie ceny wtryskiwaczy są do przyjęcia. Jest dużo używanych. Mam nadzieję, że to był jednostkowy wypadek podobnie jak u mnie. Taki sam przypadek miał użytkownik forum megane i podobnie błąd mu znikł po zgaszeniu silnika. Komputer w domu też czasem się zawiesi bez jakiejś przyczyny a po restarcie działa. Już 500 kilometrów po mieście i jest ok a już miałem złomować, średnie spalanie po stolicy 8.4/100 czy to normalne ? Przyznam się, że gaz mam raczej w podłodze bo przesiadłem się z turbo benzyny 180 kucy... Aha jeszcze jedno pytanie, czy w stolicy jest jakiś zaufany warsztat bo chciałem jakiś tuning zrobić a czytałem, że walka idzie o +21 kucy i +50 momentu, można gdzieś i czy to się opłaca ?
W warszawie i okolicy masz sporo takich zakładów. Jedne droższe inne tańsze, niestety nie kojarze żadnego który specjalizowałby sie stricte w dci. Ja swoją jedynke robilem na mineralnej w r-performence (wtedy inaczej sie to nazywało), masz jeszcze vtg (bardzo wysoka pólka), kreatormocy (wyższy średniak, robilem teraźniejszą ibize i jestem zadowolony ale słyszałem różne opinie), unitronik, jest coś w piasecznie...
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Scenic i gaz w podłodze? Nie rób tak bo zepsujesz, tym się jeździ delikatnie i dostojnie muskają pedał gazu, rodzina prosi mnie żebyśmy jechali dłuższą drogą bo chcą wypocząć w Renacie , dzieci TV nie oglądają bo wola patrzeć na świat przez duże okna w aucie.
3 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Neonixos666 za ten post post:
• cyborg, spoxziomek, Zer0
op
(01-03-2020, 12:04)arsen008 napisał(a):(29-02-2020, 13:11)knapers85 napisał(a): Żeby zakończyć wątek: przyczyną wszystkich problemów okazało się zanieczyszczone paliwo. We wkładzie zbiornika, tam gdzie best zamontowany pływak i zbiornik rezerwy znajdował się we wszystkich kanałach syf. I to nie jakiś tam paproszek, tylko glut pomieszany z prochem. Wypłukaliśmy to z #certino i przepompowaliśmy czystym paliwem pompką do przetaczania paliwa między zbiornikami( duży przepływ) . od tamtej pory problem z gasnącym silnikiem ustąpił. pompka ręczna działa, zaworek blokuje powrót, wszystko jest OK Syf był przed filtrem( gruszka jest przed filtrem). Wtryskiwacze dostawały czyste paliwo albo wcale.
Witam,
i ja się podepnę pod ten komunikat o ryzyku. Dziś wracałem z pracy do domu jakieś 40 km w deszczu (jechałem na tempomacie).Pod koniec trasy wywaliło mi komunikat o ryzyku. Wyłączyłem silnik sprawdziłem czy coś nie cieknie. Po ponownym włączeniu silnika komunikat nie zniknął ale po włączeniu tempomatu czy ogranicznika prędkości pisze aby go skontrolować. Nie zauważyłem aby auto inaczej pracowało normalnie przyspiesza nie kopci. Jedynie tempomat nie działa. Co mnie jeszcze zastanowiło to zapach spalin w środku, ale tutaj nie jestem pewien czy to nie z auta które jechało przede mną. Jutro muszę poszukać gdzie mogę się podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy. Tylko nie wiem czy mogę auta używać czy tylko pojechać nim na diagnostykę. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości