Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC III Pilna pomoc Awaria, stukanie z silnika ciężko pali.


twilk7
Zarejestrowani

Przytkać, zawiesić, zatrzeć.
Test przelewowy powie prawdę.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi twilk7 za ten post post:
  • damian7057
ko-ma
Zarejestrowani

Przestawiony zapłon / przestawiony rozrząd.
Skoro nie paliwo...

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:
  • damian7057
pio555
Junior Administratorzy

tez bym raczej obstawiał przestawiony rozrząd

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • damian7057
damian7057
Zarejestrowani

op Tutaj mam filmik z kamery samochodowej w 1:10 minucie filmu zaczyna się ten stuk. Przepraszam za jakość, kamera z Chinskiej Republiki Ludowej w dodatku YouTube przycięło na jakości obrazu do tego słaby dźwięk.
https://www.youtube.com/watch?v=hDCXcwj9Yns

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

Tak czy inaczej auto trzeba oddać do warsztatu bo tak zdalnie to raczej trudno zdiagnozować usterkę , a gdybać możemy i miesiąc

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Grzegorz Łubieński za ten post post:
  • damian7057
damian7057
Zarejestrowani

op
(29-05-2019, 18:59)Grzegorz Łubieński napisał(a): Tak czy inaczej auto trzeba oddać do warsztatu bo tak zdalnie to raczej trudno zdiagnozować usterkę , a gdybać możemy i miesiąc

Auto jest właśnie u mechanika. Potwierdził że pasek rozrządu jest cały. Rozerwany na strzępy jest natomiast pasek osprzętu.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

No to wstępnie masz sprawcę.
Dobrze, że nie wlazł pod pokrywę rozrządu.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-05-2019, 19:10 przez ko-ma.)

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:
  • damian7057
damian7057
Zarejestrowani

op
(29-05-2019, 19:09)ko-ma napisał(a): No to wstępnie masz sprawcę.
Dobrze, że nie wlazł pod pokrywę rozrządu.
Ciekawe jest to że jak próbowałem go odpalić chwilę po tym jak go zgasiłem, to długo kręcił. Przecież to nie może mieć związku z paskiem osprzętu.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(29-05-2019, 19:13)damian7057 napisał(a): Ciekawe jest to że jak próbowałem go odpalić chwilę po tym jak go zgasiłem, to długo kręcił. Przecież to nie może mieć związku z paskiem osprzętu
to samo miałem napisać
sprawdzcie czy kawałków paska nie ma w rozrządzie

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • damian7057
Vexus
(29-05-2019, 19:13)damian7057 napisał(a):
(29-05-2019, 19:09)ko-ma napisał(a): No to wstępnie masz sprawcę.
Dobrze, że nie wlazł pod pokrywę rozrządu.
Ciekawe jest to że jak próbowałem go odpalić chwilę po tym jak go zgasiłem, to długo kręcił. Przecież to nie może mieć związku z paskiem osprzętu.
Mógł się wkręcić w rozrząd i spowodować przeskoczenie paska rozrządu na zębach.

Wysłane z mojego SM-T585 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Vexus za ten post post:
  • damian7057




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

9 gości