Przytkać, zawiesić, zatrzeć.
Test przelewowy powie prawdę.
Test przelewowy powie prawdę.
SCENIC III Pilna pomoc Awaria, stukanie z silnika ciężko pali.
Przytkać, zawiesić, zatrzeć.
Test przelewowy powie prawdę.
Przestawiony zapłon / przestawiony rozrząd.
Skoro nie paliwo...
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
tez bym raczej obstawiał przestawiony rozrząd
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
op
Tutaj mam filmik z kamery samochodowej w 1:10 minucie filmu zaczyna się ten stuk. Przepraszam za jakość, kamera z Chinskiej Republiki Ludowej w dodatku YouTube przycięło na jakości obrazu do tego słaby dźwięk.
https://www.youtube.com/watch?v=hDCXcwj9Yns
Tak czy inaczej auto trzeba oddać do warsztatu bo tak zdalnie to raczej trudno zdiagnozować usterkę , a gdybać możemy i miesiąc
op
(29-05-2019, 18:59)Grzegorz Łubieński napisał(a): Tak czy inaczej auto trzeba oddać do warsztatu bo tak zdalnie to raczej trudno zdiagnozować usterkę , a gdybać możemy i miesiąc Auto jest właśnie u mechanika. Potwierdził że pasek rozrządu jest cały. Rozerwany na strzępy jest natomiast pasek osprzętu.
No to wstępnie masz sprawcę.
Dobrze, że nie wlazł pod pokrywę rozrządu. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-05-2019, 19:10 przez ko-ma.)
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4 (29-05-2019, 19:13)damian7057 napisał(a): Ciekawe jest to że jak próbowałem go odpalić chwilę po tym jak go zgasiłem, to długo kręcił. Przecież to nie może mieć związku z paskiem osprzętuto samo miałem napisać sprawdzcie czy kawałków paska nie ma w rozrządzie
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Vexus
— 29-05-2019, 20:30 (29-05-2019, 19:13)damian7057 napisał(a):Mógł się wkręcić w rozrząd i spowodować przeskoczenie paska rozrządu na zębach.(29-05-2019, 19:09)ko-ma napisał(a): No to wstępnie masz sprawcę.Ciekawe jest to że jak próbowałem go odpalić chwilę po tym jak go zgasiłem, to długo kręcił. Przecież to nie może mieć związku z paskiem osprzętu. Wysłane z mojego SM-T585 przy użyciu Tapatalka |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości