SCENIC III Pęknięty blok
pewnie razaz Ci napisze jak tylko na forum sie pojawi
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
op
Hej, dzięki. Niestety nie mogę Ci odpowiedzieć na wiadomość.
Czytałem, rozmawiałem już z magikiem. Niestety na razie nie ma 2.0 tylko 1.6. Najgorsze że za późno trafiłem na forum i w zeszłym roku robiłem uszczelkę i inne rzeczy. Tak od razu bym wymienił silnik. Teraz najbardziej obawiam się że wrzucę 1.6 i znowu za rok coś się posypie? (25-04-2024, 10:03)Woluc napisał(a): eraz najbardziej obawiam się że wrzucę 1.6 i znowu za rok coś się posypie?w 1.6 16V nic się nie posypie bo to pancerny silnik (25-04-2024, 10:03)Woluc napisał(a): Hej, dzięki. Niestety nie mogę Ci odpowiedzieć na wiadomość.już mozesz (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-04-2024, 11:11 przez pio555.)
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Ja jestem po przełożeniu silnika na 1.6 już ponad chyba dwa lata...albo coś koło tego...i jeżdżę i jest ok...
I odpukac przez ten czas nie miałem żadnych problemów z silnikiem... Magik przełożył mi silnik...dał nowy rozrząd...przełożył instalacje LPG...i wymienił chłodnice na nową bo stara padła... Jeżdżę..wymieniam olej...tankuje...myje...jakieś tam eksploatacyjne rzeczy robię np sprężyny czy hamulce..żarówki ksenony....itd...normalne rzeczy
Ciekawe jak by sprawował się F4R w sterowaniu od K4M, trzeba by tylko wyprogramować mu czujnik wałka i myślę, że by latał
Coraz bardziej korci mnie zakup trójki z uszkodzonym TCE i wsadzenie mu F4R (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-04-2024, 16:07 przez milejow.) (25-04-2024, 16:07)milejow napisał(a): Ciekawe jak by sprawował się F4R w sterowaniu od K4M, trzeba by tylko wyprogramować mu czujnik wałka i myślę, że by latał A był na forum użytkownik, który się na takie coś zdecydował, wsadził F4R z Megi 2, pomysły były różne, od wyprogramowania błędu czujnika, co nie podziałało, po wariant z zaprogramowaniem sterownika softem od Dacii bodajże Duster w wersji na rynki pozaeuropejskie, gdzie F4R dłużej montowano, ale ten pomysł odpadł na etapie rozważań przez zbyt duże różnice w elektronice tych aut (sam sterownik zaprogramować softem z Dacii się da i jest z nim "na stole" komunikacja, ale dalej nie testowano). Skończyło się (przynajmniej na forum) na sterowniku od K4M848 w wersji bez KZFR (czyli bez czujnika wałka), tak więc bez prawidłowego sterowania tym KZFR, co z pewnością było okupione częścią mocy. Czy były jakieś dodatkowe konsekwencje nie wiadomo, bo przestał się tu pojawiać. Wątek o tej przekładce: https://www.scenic-forum.pl/Watek-Zmiana...nic-3-2013 Auto miało chyba jakąś przygodę potem, albo była to część procesu przekładki, i może sobie odpuścił, kto wie.. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-04-2024, 16:55 przez Proxima.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości