SCENIC III Komunikat "Check antipollution system"
Podłączenie CLIPa powie Ci czy masz filtr (w kalkulatorze "wtrysk" będzie dodatkowa zakładka od tego) oraz w jakim stopniu jest zapchany. Nie mówiąc o tym, że CLIP powie Ci czego dotyczy ten komunikat.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
op
No tak, zamowilem na poczatku tygodnia z Chin, ale to potrwa. Scenica mam kilka miesiecy, wygodne, ladnie sie prowadzi, ale bez CLIPa chyba nie da rady ;)
Jako elektronik (nie samochodowy) CLIPa chyba ogarne, ale na mechanice sie nie znam. @ Oktawiusz - BTW to ja bylem u ciebie z tym anglikiem na poczatku sierpnia. Na tych zrzutach co mi przeslales da sie to znalezc? Czy w te ustawienia akurat nie wchodziles? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-09-2015, 10:29 przez grzesiek_m.) Pozdrawiam, Grzesiek
op
Ja mam na dysku, ale z tego co widze to Ty masz je wciaz na swoim Dropboxie. Poszukaj folderu "Scenic III 05.08.2015", a jak nie mozesz znalezc to moge udostepnic i wyslac link na PW.
Tamta diagnoza ze swiecami byla jak strzal w 10!!! Jedna przepalona, druga nadpalona. Dzieki serdeczne! Pozdrawiam, Grzesiek
op
Czyli wypalanie na wysokich obrotach nie pomoze?
Pozdrawiam, Grzesiek grzesiek_m napisał(a):Czyli wypalanie na wysokich obrotach nie pomoze? grzesiek_m napisał(a):Probowalem go pocisnac na obrtotach 3000-3500 przez jakies 20 minut3k obr to dla niektórych prawie normalna jazda 3.5k to wydaje się być niskim minimum żeby go przegonić grzesiek_m napisał(a):Jak sie pojawilo drugi raz w weekend to akurat auto bylo po jakis 50-60km trasy (wiec nie miasto).Tak, tylko dla niektórych trasa... to mocne grzanie. A dla niektórych trasa to max 2.5k obr i jazda ekonomiczna... Twój silnik jak i u większości max. moment ma przy ok 2k a maksymalną moc osiąga dopiero po przekroczeniu 4k obr.
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
NIe ma screenów z miejsca w których mógłby być widoczny. Nie zweryfikuję tego po nich
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
op
Mati napisał(a):Tak, tylko dla niektórych trasa... to mocne grzanie. A dla niektórych trasa to max 2.5k obr i jazda ekonomiczna...Zgadza sie, ja jezdze ekonomicznie, ledwo osiagam 3k na autostradzie. Tym bardziej ze mam 6 biegow. W takim razie sprobuje go przegonic jeszcze raz moze w weekend przy 3.5-4k Edit: Jesli to pomoze to typ silnika: K9K 832. Przeszukalem tez dokladnie dane techniczne, ktore kiedys udalo mi sie uzyskac dla konkretnego VIN i stoi jak byk: BEZ FILTRA OSADNIKA - rozumiem, ze to wlasnie FAP.... (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-09-2015, 16:14 przez grzesiek_m.) Pozdrawiam, Grzesiek grzesiek_m napisał(a):. Przeszukalem tez dokladnie dane techniczne grzesiek_m napisał(a):i stoi jak byk: BEZ FILTRA OSADNIKA - rozumiem, ze to wlasnie FAP....mi również tak pokazało na innej stronie, że z FAP były tylko 1.9 110 i 130KM, więc tego nie jestem pewien
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości