(15-03-2018, 17:51)arekewad napisał(a): Powiedzcie czy to tak powinno być bo wychodzi na to że te nowoczesne małe i ekologiczne silniki palą więcej niż stare ośmiozaworowe dwulitrówki.
palą mnie-więcej tyle samo co stare 2 litrowki. Juz chyba kazdy wie ze "pierwsze" silniki dałnsajzingowe w kazdej marce mialy problemy z spalaniem. Teraz cos tam probuja z tym zrobic i jakos to dziala (nie we wszystkich markach).
Co do zadyszki musialbym widziec "co ona oznacza", turbo lag czy faktycznie nie ma sily sie zebrac. Byc moze przyczyna jest to ze masz dluzsza skrzynie niz modele do 2011 roku i stad "mulowatosc" na 6 biegu. Najlepiej podpiac pod clipa by bylo i zrobic test drive obserwujac parametry takie jak doladowanie, wypadanie zaplonow, korekty STFT i LTFT, praca sondy lambda czyli wszystko co ma realny wplyw na mieszanke. Nawet zwyky torq na androida i dongel za 30 zl ci powie to co napisalem. Potem interpretacja wynikow i cos moze sie uda wyczytac.
U mnie byl swego czasu problem z doladowaniem i jak sie okazalo umieral mi zawor sterujacy grucha turbiny. Czasami auto szlo jak burza a czasami ledwie przyspieszalo, bylo ospale nie bylo czuc kopa. 250 zł pózniej wszystko gra =]