SCENIC III 1.5 dCi im zimniej tym gorzej odpala
Spróbuj podmienić akumulator, moja siostra miała tak w astrze II 1,9. Kilku mechaników nad nią kombinowało żadnych błędów akumulator niby dobry ładowanie przed odpalaniem nic nie zmieniało .Na drugim aku wziętym na podmiankę przy -10 zapaliła od dotknięcia.
Po nocy temperatura płynu, paliwa, powietrza powinna być praktycznie taka sama. Odstępstwo 2 stopnie do przyjęcia. Tu pokazuje, że silnik jest w miarę ciepły i daje mniejszą dawkę paliwa na rozruch. Podobnie zachowuje się sterownik świec. Poda 12 V może przez 2 sek, potem zmniejszy wypełnienie sygnału do wartości 12 %.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-03-2021, 21:36 przez andrzejwa.)
dlatego ja napisałem,że nie jestem pewien....
ale chyba lepiej jakby pokazywał -40 bo w teorii zawsze powinien odpalić
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Uważam podobnie jak @ pio555, bo jak widzi że jest na "minusie" to odpala świece żarowe i ułatwia rozruch. Jak widzi + 20 to męczy go jak latem.
![]() Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
Ale wtedy dawka paliwa będzie ogromna, co może spowodować dalsze szkody. W większości samochodów, przy awarii czujnika temp płynu, sterownik przyjmuje wartość dodatnią pomiędzy 10 a 20 ⁰ C
Niestety sterownik nie ma wgranego kalendarza ze średnimi temperaturami panującymi w danym czasie i miejscu. Wysłane z mojego Redmi Note 9 przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-03-2021, 06:44 przez twilk7.)
Fakt nie dopisalem zetrzeba zaraz po odpalneiu wpiąć wtyczkę
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości