SCENIC III 1.5 dCi im zimniej tym gorzej odpala
Spróbuj podmienić akumulator, moja siostra miała tak w astrze II 1,9. Kilku mechaników nad nią kombinowało żadnych błędów akumulator niby dobry ładowanie przed odpalaniem nic nie zmieniało .Na drugim aku wziętym na podmiankę przy -10 zapaliła od dotknięcia.
Po nocy temperatura płynu, paliwa, powietrza powinna być praktycznie taka sama. Odstępstwo 2 stopnie do przyjęcia. Tu pokazuje, że silnik jest w miarę ciepły i daje mniejszą dawkę paliwa na rozruch. Podobnie zachowuje się sterownik świec. Poda 12 V może przez 2 sek, potem zmniejszy wypełnienie sygnału do wartości 12 %.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-03-2021, 21:36 przez andrzejwa.)
dlatego ja napisałem,że nie jestem pewien....
ale chyba lepiej jakby pokazywał -40 bo w teorii zawsze powinien odpalić
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Uważam podobnie jak @ pio555, bo jak widzi że jest na "minusie" to odpala świece żarowe i ułatwia rozruch. Jak widzi + 20 to męczy go jak latem.
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
Ale wtedy dawka paliwa będzie ogromna, co może spowodować dalsze szkody. W większości samochodów, przy awarii czujnika temp płynu, sterownik przyjmuje wartość dodatnią pomiędzy 10 a 20 ⁰ C
Niestety sterownik nie ma wgranego kalendarza ze średnimi temperaturami panującymi w danym czasie i miejscu. Wysłane z mojego Redmi Note 9 przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-03-2021, 06:44 przez twilk7.)
Fakt nie dopisalem zetrzeba zaraz po odpalneiu wpiąć wtyczkę
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości