op
czujnik wymieniony, auto idzie jak burza, ale zapala mi się czasami ,,zregeneruj katalizator" z tym że bez pom. service. Przejechałem 2× 30 km. na 5 biegu z obrotami 2600-2900 i po ok. 10 km. zaczął dymić na niebiesko i tak przez ok. 8 kilometrów, potem przestał. Meldunek jeszcze się pojawia, ale auto na mocy nie traci.
Myślę że to ta reszta jeszcze się wypala (popróbuję dalej), a potem zobaczymy czy coś się zmieni...
Gesendet von meinem LG-D620 mit Tapatalk
(09-10-2015, 10:08)Wojtgda napisał(a):Ciąg dalszy:(07-10-2015, 17:07)waldomi napisał(a): Tia, na czyszczeniu dzisiaj byłem. Wypadło pomyślnie, filtr był zapchany w 80%, po czyszczeniu pozostało 11% i powiedziano mi że ta reszta oczyści się teraz sama. Koszt: z clipem 580 zeta... Problem jednak jeszcze nadal pozostał ponieważ (clip pokazał) zepsuty czujnik temperatury spalin (błąd P0544) koszt wymiany na nowy ca. 550 zł. + robota = 700 zł., akurat nie mieli. Może i dobrze bo i tak nie miałem aż tyle przy sobie. Musiałem do nich i 130 km. dojechać więc powiedzieli że mogę ten czujnik gdzieś bliżej siebie wymienić nr. części:8200897221. Oprócz tego zwrócili mi uwagę, że wtryskiwacz pierwszy podaje zbyt dużo paliwa,
- norma jest 1-2, on pokazuje ponad 3.
Na razie jestem na etapie poszukiwań drugiego czujnika, ale czy to na tym będzie koniec...? Pożyjemy zobaczymy.
Może jakieś pomysły co z tym fantem dalej robić ?
Dzięki.
bardzo rzadko można wyczyścić żeby komp pokazywał 0%
zawsze pozostaje ok 10-20% zabrudzenia. Jeżeli nie jeździsz długich tras to się nie oczyści a wręcz przeciwnie znowu się zapcha.
teraz o kosztach:
pistolet pneumatyczny do aplikacji środka to koszt ok 350 - 700 zł - w zależności od producenta i ilości oferowanych złączy.
chemia do czyszczenia (są trzy kroki)
step I - (5 litrów - zużywamy ok 0,2 - 0,5 litra) - 300 zł
step II - (5 litrów - zużywamy ok 0,5 - 1 litr) - 300 zł
Step III - dodajemy do paliwa i dzięki niemu dodatkowo "czyścimy" układ paliwowy - 40 PLN
jeżeli ktoś nabędzie sobie chemię i chce się pobawić to mam takowy pistolet do użytku. Chemię na jeden raz również posiadam w zestawie
1 krok.
czujnik wymieniony, auto idzie jak burza, ale zapala mi się czasami ,,zregeneruj katalizator" z tym że bez pom. service. Przejechałem 2× 30 km. na 5 biegu z obrotami 2600-2900 i po ok. 10 km. zaczął dymić na niebiesko i tak przez ok. 8 kilometrów, potem przestał. Meldunek jeszcze się pojawia, ale auto na mocy nie traci.
Myślę że to ta reszta jeszcze się wypala (popróbuję dalej), a potem zobaczymy czy coś się zmieni...
Gesendet von meinem LG-D620 mit Tapatalk