Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH II STOP sie cały czas świeci Kod błędu df 228


arturslowik
Zarejestrowani

op Rozbiore lampe,może jak sami piszecie tam jest przyczyna i pod wieczór napiszę o postępach!

Odpowiedz
arturslowik
Zarejestrowani

op Chciałem serdecznie wszystkim podziękować za dobre rady.Problemy rozwiązany dzięki Waszym sugestią o masie!W czwartek kupiłem dwie żarówki dwuzarnikowe bo o takie poprosiłem na stacji benzynowej zaraz tez je w czwartek wieczorem (lekko zamroczony)wymieniłem a od piatku pojawy sie problemy i na myśl mi nie przyszlo żeby sprawdzic żarówki podane przez Panią na stacji.Okazało sie bowiem że po wczorajszy rozkreceniu lampy jedna z żarówek jest jednożarnikowa i to ona narobila mi bałaganu w elektronice!!Jeszcze raz wszystkim dziekuke i Pozdrawiam

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Dobrze ze to tylko tak sie skonczylo;) powodzenia

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
Grochu
Zarejestrowani

A pania za atrakcje "ubiczowac"

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Czyli stara zasada: "tam, gdzie robione, tam sp...ne" nadal aktualna.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
makartur74
Zarejestrowani

Witam
Odświeżę temat po czyszczeniu kontaktem styków  czujnika stopu, tenże stop pali się cały czas. Dodam tylko, że parokrotnie pojawiał się komunikat sprawdź esp, oraz mogę odpalić silnik bez wciskania pedału sprzęgła lub stopu.
Co o tym sądzicie, proszę o pomoc.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(10-05-2019, 19:14)makartur74 napisał(a): Witam
Odświeżę temat po czyszczeniu kontaktem styków  czujnika stopu, tenże stop pali się cały czas. Dodam tylko, że parokrotnie pojawiał się komunikat sprawdź esp, oraz mogę odpalić silnik bez wciskania pedału sprzęgła lub stopu.
Co o tym sądzicie, proszę o pomoc.

Kontakt zrobił swoje. Mało kto wie, że kontakt 60 po użyciu należy zmyć odpowiednim zmywaczem, inaczej styki mogą zostać uszkodzone.
Teraz jak najszybciej wymień czujnik na nowy, stale świecący się stop to najmniejszy problem.
Silnik uruchamiajacy się bez wciskania pedału hamulca czy sprzęgła to dość groźne zjawisko (prezentowałem tę usterkę na zlocie dwa lata temu).
Następnym etapem usterki zazwyczaj jest komunikat o błędzie elektroniki i dalsze atrakcje.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-05-2019, 19:21 przez ko-ma.)

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
makartur74
Zarejestrowani

Dzięki za tak szybką odpowiedź, zrobię tak jak mówisz. Człowiek chciał dobrze, a wyszło........ech szkoda słów.

Odpowiedz
makartur74
Zarejestrowani

No i czujnik stopu naprawiony i nie była to wina kontaktu .

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Po prostu się zaciął, czy wypadł z mocowania ?

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości